היעד של Leverage Shares לאנבידיה - מפתיע

השוק נכנס לספטמבר, וזהו החודש שצפוי לסמן את תחילת סבב הורדות הריבית מצד הפד; נתוני התמ"ג הפתיעו לטובה אך דו"ח התעסוקה השבוע יהיה קריטי;

 

 

 
היעד למניית אנבידיה / צילום: Dreamstime, עיבוד: פאנדרהיעד למניית אנבידיה / צילום: Dreamstime, עיבוד: פאנדר
 

ויולטה טודורובה, אנליסטית מחקר בחברת ההשקעות הבינלאמית Leverage Shares
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/09/2024

נתוני התמ"ג הפתיעו לטובה אך דו"ח התעסוקה השבוע יהיה קריטי, היעד למניית אנבידיה - 150 דולר עד סוף השנה.

השוק נכנס לחודש ספטמבר, וזהו החודש שצפוי לסמן את תחילת סבב הורדות הריבית מצד הפד, הערכה שנתמכה על ידי דבריו של הנגיד פאוול, שאותת בכינוס בג'קסון הול לשוק בצורה מפורשת ככל הניתן כי בכוונת הבנק להוריד את הריבית, כאשר הכריז כי נגידי הבנק שבעי רצון מהתמתנות האינפלציה ומתמקדים כעת בתמיכה בשוק העבודה, שמגלה סימני חולשה.

מנגד, בשבוע שעבר קיבלנו נתון שהפחית את החששות מ"נחיתה קשה", כלומר מיתון משמעותי, של הכלכלה האמריקאית. העדכון השני לנתוני התמ"ג לרבעון השני, שפורסמו בשבוע שעבר, הצביעו על האצה בצמיחה של המשק האמריקאי - 3% צמיחה ברבעון השני לעומת צמיחה של 1.4% ברבעון הראשון של 2024. הצמיחה הזו נבעה בעיקרה מצריכה פרטית גבוהה והשקעה בציוד במגזר העסקי. מדובר באינדיקציה חיובית ומפתיעה אודות חוסנה של הכלכלה האמריקאית חרף שיעורי הריבית הגבוהים. מדד אמון הצרכנים הגבוה, בשילוב הצפי להפחתות ריבית החל מספטמבר, מחזקים את ההערכה כי הכלכלה תמשיך לצמוח בשיעור נאה גם במחצית השנייה של השנה.

בהקשר זה, הדו"ח המרכזי השבוע יהיה דו"ח התעסוקה. ציפיות הקונסנזוס חוזות תוספת של 163 אלף משרות באוגוסט, אך אנו סבורים כי זו ציפיה מופרזת ומעריכים כי נראה גידול של 120 אלף משרות לערך. אינדיקציה לכך ניתן למצוא במדד מנהלי הרכש (PMI) של מגזרי הייצור והשירותים, שהצביעו על ירידה בשיעורי התעסוקה חודש שלישי ברציפות - החולשה המשמעותית שמציגים מדדים אלה מאז מגפת הקורונה.

אם הדו"ח השבוע יהיה מאכזב, הדבר עשוי ללבות מחדש את החששות ממיתון ולחזק את הסברה כי הפד איחר בהקלת המדיניות המוניטרית, דבר שצפוי לגרור ירידות חדות.

בשבוע שעבר, מי שמשכה את אור הזרקורים היתה אנבידיה, שפרסמה את דו"חותיה ושוב הצליחה להתעלות מעל התחזיות המוקדמות בכל הנוגע להכנסות ולרווח. עם זאת, היא לא שברה את הציפיות בצורה דרמטית כמו בפעמים הקודמות ולא התעלתה מעל לרף הגבוה מאוד שהציבו חלק מהאנליסטים. השוק גם התאכזב מעט מהתחזית ועל כן ראינו נסיגה של המניה. עם זאת, אנחנו נותרים "שורים" על המניה וסבורים כי כל נסיגה תהיה תיקון קצר-טווח שיהווה הזדמנות קנייה. עם זאת, אנחנו צופים כי קצב עליית המניה יתמתן ומציבים את היעד שלנו לסוף השנה ב-150 דולר למניה.

x