קרנות חדשות: שתי קרנות המאפשרות חשיפה לאג"ח של ממשלת ישראל בדולר מבית IBI

הקרנות החדשות של IBI יאפשרו למשקיעים ישראלים להיחשף לאגרות חוב שעד היום הונפקו בחו"ל למשקיעים זרים ולגופים מוסדיים

 

 
אייל גורן, משנה למנכל IBI קרנות צילום: עמי ארליךאייל גורן, משנה למנכל IBI קרנות צילום: עמי ארליך
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/09/2024

IBI קרנות נאמנות משיקים 2 קרנות נאמנות מחקות שתעקבנה אחרי המדד: "אינדקס  מדינת ישראל דולר 1-5" והמדד-"אינדקס מדינת ישראל דולר 5-10".

מדובר בפתרון שיאפשר למשקיעים פרטיים ומנהלי תיקים לייצר חשיפה לאג"חים אלו, שרכישה ישירה שלהן מורכבת לאור הצורך להשקיע סכומים גדולים עקב מגבלת רכישה בסכום מינימלי . הגבלה זו עשויה למנוע  מרוב המשקיעים בישראל את האפשרות להיחשף לאג"ח אלה ולקבל אלטרנטיבה על פני אג"ח ממשלתי אמריקאי#.

אייל גורן, IBI קרנות נאמנות: "קרנות אלו מושקות כחלק מהרצון שלנו להציע מוצרי השקעה מעניינים ובמטרה לתת מענה לצורך שעלה משיחות עם מנהלי תיקים ויועצי השקעות בבנקים. להערכתנו, הקרנות מאפשרות לנצל את הפער בין תפיסת המשקיע הזר לסיכון בהשקעה במדינה זרה, לבין ההבנה שלנו, שמדובר במנפיק דירוג מקומי  AAA. בשורה התחתונה, לקבל סיכוי לתוספת תשואה משמעותית בחשיפה הדולרית בתיק".

הקרנות יושקו לפי שני טווחי השקעה במטרה לאפשר למשקיע לייצר אלטרנטיבה למדדי האג"ח הפופולאריים בחו"ל,  שבחלקם מייצרים וודאות לטווחים של האג"חים הנכללים בהם.

איביאי מחקה (D0) אינדקס מדינת ישראל דולר 1-5  

5139142

איביאי מחקה (D0) אינדקס מדינת ישראל דולר 5-10

5139159

יחידות הקרנות יוצעו לראשונה בתאריך 03.09.24, תקופת התאמת נכסי הקרנות תסתיים לא יאוחר מה – 17.10.24.

D0  = 0 - ללא חשיפה למניות,  D - עד120% חשיפה למט"ח בערך מוחלט. # להערכת מנהל הקרן. אין באמור התחייבות להשגת תשואה כלשהיא . פרסום זה אינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות ואינו מהווה תחליף לייעוץ / שיווק השקעות ו/או מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.1.פרטים מלאים בדבר נכס המעקב ומדיניות ההשקעות המלאה  ניתן לראות בתשקיפי  הקרנות מיום 27.08.24 מס' אסמכתא , 2024-03-094363, 2024-03-094366.רכישת יחידות נעשית בהתאם לתשקיף הקרן שבתוקף ולדיווחים המיידיים. המדדים נערכים ומחושבים ע"י אינדקס מחקר ופיתוח מדדים בע"מ. מנהל הקרן אי.בי.אי קרנות נאמנות בע"מ.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x