רני צים מכניסה שותף במרכז המסחרי במעלות תמורת 121 מיליון שקל

החברה חתמה על הסכם עם חברת דורסל למכירת 50% מזכויות החברה במרכז המסחרי צים אורבן מעלות תמורת כ-121 מיליון שקל

 

 

 
מעלות צים אורבן, צילום: מאיר אדרי מעלות צים אורבן, צילום: מאיר אדרי
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/09/2024

רני צים מרכזי קניות מדווחת על מהלך משמעותי נוסף בהתאם לאסטרטגיה לחיזוק האיתנות הפיננסית ומיקוד בתחום מרכזי הקניות תוך יצירת ערך. החברה חתמה על הסכם עם חברת דורסל למכירת 50% מזכויות החברה במרכז המסחרי צים אורבן מעלות תמורת כ-121 מיליון שקל (לפי שווי לנכס של 242 מיליון שקל). הניהול השוטף של הקניון אורבן מעלות ימשיך להתבצע באמצעות חברת הניהול בבעלות רני צים מרכזי קניות. ההסכם נחתם בהמשך למזכר העקרונות שנחתם בין הצדדים בחודש מאי האחרון.  

בחודש יולי האחרון עדכנה חברת רני צים מרכזי קניות  כי חתמה על מזכר עקרונות עם צד שלישי למכירת המרכז המסחרי בירכא תמורת 97 מיליון שקל. בנוסף, לפני כחודשיים עדכנה החברה על מהלך נוסף במסגרת האסטרטגיה למיקוד פעילותה בתחום של ייזום, הקמה וניהול של מרכזי קניות, כשחתמה על הסכם חתמה עם חברת אאורה על הסכם למכירת פעילות המגורים של מגידו לפי שווי של כ-280 מיליון שקל. העסקה תניב לרני צים מרכזי קניות תזרים מזומנים פנוי בסך של כ-78.5 מיליון שקל, וכן תביא לביטול התחייבויות שלה בסך של כ-240 מיליון שקל.

החברה נמצאת בשלבי פיתוח והקמה של מספר נכסים משמעותיים לרבות המרכזים ברהט, טמרה, בקעת אונו, כפר סבא שלבים ב' ו-ג וראש העין, כאשר מרביתם צפויים להתחיל להניב בתוך כשנה.

אבישי אברהם, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "אנו מברכים על חתימת ההסכם המבטא את יישום אסטרטגיית החברה עליה אנו שוקדים להקטנת המינוף הפיננסי תוך מיקוד ויצירת ערך בתחום מרכזי הקניות. בהתאם לכך, כבר בחודשים הקרובים אנו צפויים להשלים הקמה של מרכזים חדשים בטמרה, ברהט (שלב א') ובבקעת אונו וכן את חוות השרתים בכפר-סבא. בכל המרכזים שצפויים להיפתח אנו זוכים לביקושים גדולים מאוד מצד שוכרים מובילים ובכוונתנו להמשיך בפיתוח תחום המרכזים המסחריים על בסיס הידע הרב הנצבר והיתרונות התחרותיים של הקבוצה".

x