אקסל סולושנס קיבלה הזמנה ראשונה בסך של כ-2 מיליון דולר במסגרת חוזה ממושך

החברה מדווחת על זכייה במכרז אסטרטגי כספק בלעדי ועל קבלת הזמנה ראשונה בסך של כ-2 מיליון דולר מתוך חוזה הפרוס על פני 3 שנים

 

 

 
רונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס, צילום: יח״צרונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס, צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/09/2024

חברת אקסל סולושנס זכתה במכרז נתבים גדול ביותר, של לקוח תקשורת מהותי בשוק הישראלי המספק שירותי טלפוניה ואינטרנט לאספקה בלעדית של דור חדש ומתקדם למוצרים בטכנולוגיית סיבים אופטיים ויחידות קצה נלוות. המוצרים מיועדים להיות ציוד הקצה המרכזי של הלקוח בישראל וזאת לתקופה משוערת אך לא מחייבת של שלוש שנים.

במסגרת המכרז התקבלה אצל החברה הזמנה ראשונה בסך של כ-2 מיליון דולר, לאספקה בחציון הראשון של שנת 2025. נכון למועד זה ועל בסיס ניסיון העבר של החברה במכרזים דומים, החברה צופה כי במסגרת המכרז הלקוח יבצע הזמנות מהותיות נוספות בשנים הקרובות במסגרת תקופת המכרז אשר נחשב כמכרז הגדול ביותר בישראל בתחום זה.

לדברי מנכ״ל אקסל סולושנס גרופ בע״מ, מר רונן שור, "אנחנו שמחים לדווח על זכייתנו במכרז הגדול ביותר בישראל לציוד סיבים מתקדם הכוללת הזמנה ראשונה בסך של כ-2 מיליון דולר לאספקה בחציון הראשון של שנת 2025. 

"זכייה זו מחזקת את מעמדה של אקסל כמובילה בשוק ציוד הסיבים, הצומח משנה לשנה בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והביקושים הגוברים. הזכייה תאפשר להנהלת החברה להתמקד במנועי הצמיחה המרכזיים שלה, הכוללים שירותי AI באמצעות אקסל אינטליג׳נס שהוקמה לאחרונה, ובתחום הסייבר שבו חיזקנו את פעילותנו משמעותית בחצי השנה האחרונה, עם הקמת חברת סייבר הייב המספקת שירותי חמ"ל סייבר (SOC) ורכישת חברת אינטסיטי גלובל המובילה בתחום ייעוץ הסייבר ופתרונות סייבר מבצעי. אנו מעריכים כי בעקבות הזכייה במכרז, תזכה אקסל להזמנות נוספות משמעותיות הן מטעם הלקוח והן מלקוחות נוספים".

x