טורבוג׳ן חתמה על מזכר הבנות עם לקוח בארה"ב

החברה העוסקת בפיתוח פתרונות לייצור אנרגיה מקומית מודיעה על התקשרות במזכר הבנות עם לקוח אמריקאי לאספקה והתקנה של מערכות מיקרו-טורבינה של החברה לייצור אנרגיה למבני הלקוח; המניה עולה ב-7.54%+

 

 

 
ירון גלבוע, מנכ״ל טורבוג׳ן, צילום: אילן בשורירון גלבוע, מנכ״ל טורבוג׳ן, צילום: אילן בשור
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/09/2024

חברת טורבוג'ן (ת"א: TURB) העוסקת בפיתוח פתרונות מתקדמים לייצור אנרגיה מקומית, מתכבדת להודיע היום על התקשרות במזכר הבנות עם לקוח אמריקאי לאספקה והתקנה של מערכות מיקרו-טורבינה (אחת או יותר) של החברה לייצור אנרגיה למבני הלקוח. ההסכם, שנחתם ביום 2 בספטמבר 2024, מהווה צעד משמעותי בהרחבת פעילות החברה בשוק האמריקאי ובקידום מודל ה"אנרגיה כשירות" החדשני של טורבוג'ן. מניית החברה עולה ב-7.54%+.

ירון גלבוע, מנכ"ל טורבוג'ן: "חתימת מזכר ההבנות זה מהווה אבן דרך משמעותית נוספת בהתרחבות הגלובלית שלנו. הביקוש הגובר לפתרונות אנרגיה יעילים ומקיימים בשוק האמריקאי מדגיש את הצורך בטכנולוגיה של טורבוג׳ן. אנו מאמינים כי מודל 'אנרגיה כשירות' יאפשר ללקוחות ליהנות מיתרונות הטכנולוגיה שלנו תוך הפחתת עלויות והגדלת היעילות האנרגטית."

התקשרות זו מצטרפת להצלחות קודמות עליהן דיווחה טורבוג'ן לאחרונה לרבות התקנת ראשונה של מערכת המסחרית בניו יורק והשלמת ניסויים מוצלחים במעבדות הטכניון, המאשרים את יכולות הבעירה במימן של מערכות החברה.
x