מנועי בית שמש מרחיבה הסכם עם לקוח בסך של כ-28 מיליון דולר

החברה מדווחת על הרחבה של הסכם רב-שנתי קיים עם לקוח זר במגזר המנועים. להערכת החברה, יתרת תקופת הביצוע של ההסכם כולל ההרחבה, צפויה להתפרס על פני כשלוש וחצי שנים

 

 

 
רם דרורי, צילום: יח״צרם דרורי, צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/09/2024

בהמשך לדיווח של החברה מיום 29 בינואר, 2023, בדבר התקשרות בהסכם מסגרת מול חברה ממשלתית שבבעלות משרד ההגנה של אחת ממדינות אירופה, לצורך מתן שירותי תחזוקה למנועי וחלקי מנועי F100 של חיל האוויר במדינת הלקוח, מנועי בית שמש מעדכנת כי התקשרה בהסכם נוסף עם הלקוח להגדלת התכולה עליה הוסכם בעסקה. בהתאם להסכם ולניסיון שנצבר עד כה, היקף התכולה הנוספת מוערך על ידי החברה בכ-28 מיליון דולר אשר מתווספים לסך של כ- 36 מיליון דולר, יתרת היקף העסקה המקורית שנותר לביצוע, במחירים עדכניים, ובסך הכול כ- 64 מיליון דולר. יתרת תקופת הביצוע צפויה להתפרס על פני כשלוש וחצי שנים.

רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש, מסר: "אנו שמחים על ההתקשרות המשמעותית הנוספת, במיוחד בתקופה זו, המהווה אבן דרך חשובה מאוד לחברה. להערכתנו, הגדלת הסכם משמעותי זה מלמדת על האמון הרב לו אנו זוכים מלקוחותינו, ומשקפת את החשיבות האסטרטגית לפעילות מגזר המנועים, שבה השגת חוזים רב שנתיים אינה תדירה ומהווה עוגן להמשך צמיחה של מגזר המנועים".

x