מור בית השקעות השקיע באב-גד כ-20 מיליון שקל

בית ההשקעות מור השקיע באב-גד סכום של כ-20 מיליון שקל לפי שווי חברה של 307 מיליון שקל. לאחר הכסף ההקצאה התבצעה לפי שער של כ-15 שקלים למניה. מניית אב-גד עולה ב-2.2%+

 

 

 
ראם רצון, מנכ״ל אב-גד, צילום: יח״צראם רצון, מנכ״ל אב-גד, צילום: יח״צ
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/09/2024

אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת על עסקה מהותית במסגרתה מור בית השקעות השקיע כ- 20 מיליון שקל במניות החברה, לפי שווי של כ- 307 מיליון שקל  לאב-גד. דירקטוריון החברה דן ואישר אמש את הסכם הקצאת המניות ובירך על העסקה. מניית אב-גד עולה ב-2.2%+.

ההשקעה התבצעה במסגרת הנפקה פרטית ולפי מחיר מניה של כ- 15 שקל לעומת מחיר של כ- 15.48 שקלים אתמול בסיום המסחר. במסגרת העסקה המהותית המחזקת את ההון העצמי של אב -גד הוענקה למור בית השקעות אופציה לשנתיים וחצי להגדיל את השקעתו לפי מחיר מימוש של כ- 20 שקל למניה ולפי שווי חברה של כ- 436 מיליון שקל לאב- גד (לאחר הכסף).

לאחר ההקצאה יחזיק מור בית השקעות בכ- 6.5% ממניות אב-גד ובדילול מלא לאחר מימוש האופציות עשוי יהיה להחזיק בכ- 12% ממניות החברה. 

בראשית השבוע עדכנה  אב- גד שהכניסה את חברת שפונדר פדלון  כשותפה ב- 49%, בתמורה ל- 39 מיליון ₪ בפרויקט הפינוי בינוי בתל- מונד, לפי שווי של כ- 80 מיליון שקל לפרויקט. בפרוייקט צפויות להיבנות 370 יח"ד וסך ההכנסות צפוי להסתכם בכ- 881 מיליון ₪. הרווח התפעולי בפרוייקט צפוי לעמוד על כ- 270 מיליון ₪.
 
עסקה זו מתווספת, למימוש פרויקט "MOSAIC " בעין הים", בגבעת אולגה אותו מכרה אב-גד בתמורה לסך כולל של כ- 49 מיליון שקל בתוספת מע"מ. אב-גד רכשה את הקרקע ביוני 2021 בתמורה ל- 26.6 מיליון שקל, בעקבות המכירה החברה צפויה להנות מתזרים חופשי לפני מיסים בסך של כ- 25.7 מיליון שקל.

בדוחות הכספיים של הרבעון השני של 2024 אותם פרסמה החברה, הציגה אב -גד כי מכרה מתחילת השנה 46 דירות בפרויקטים שונים בסך כולל של כ- 160.5 מיליון שקל. 

עו"ד ראם רצון מנכ"ל החברה: "ההשקעה של מור בית השקעות מהווה הבעת אמון משמעותית באב-גד הנמצאת בתקופה של צמיחה מואצת. ההשקעה מחזקת את ההון העצמי של אב-גד ותאפשר לחברה לפתוח לביצוע פרוייקטים חדשים נוספים ולהמשיך ולהרחיב את פעילותה בעתיד".
x