בהקמת היו"רים של גלעד ותל אביב קפיטל: חברה משותפת להפצת טכנולוגיות

היו"רים של קבוצת גלעד ותל אביב קפיטל החזקות יקימו את GILAD TECH - חברה להפצת מוצרים ושירותים טכנולוגיים אירופאיים בישראל ובעולם

 

 

 
אמיר גלעד, יו״ר קבוצת גלעד ואורי שמואלי, יו״ר תל אביב קפיטל, צילום: יח״צאמיר גלעד, יו״ר קבוצת גלעד ואורי שמואלי, יו״ר תל אביב קפיטל, צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/09/2024

ֿאמיר גלעד, יו"ר קבוצת גלעד ואורי שמואלי, יו"ר תל אביב קפיטל החזקות, חתמו על הסכם שיתוף פעולה חדשני להקמת GILAD TECH - חברה להפצת מוצרים ושירותים טכנולוגיים אירופאיים בישראל ובעולם. החברה תנוהל על ידי המנכ"לים המשותפים, יואב בר-נוב ותובל בר יוחאי.

TLV DIGITAL מייצגת בישראל בבלעדיות בתי תוכנה וחברות טכנולוגיות מאירופה, בעוד לקבוצת גלעד רשת קשרים רחבה ועמוקה במשק הישראלי. שיתוף הפעולה העסקי להפצה משותפת של טכנולוגיות מתקדמות יעניק לחברות ישראליות ערך גם בייעול מערכי הפיתוח שלהן וגם שימוש במוצרים טכנולוגיים ייחודיים בבלעדיות בשוק הישראלי.

אמיר גלעד, יו"ר קבוצת גלעד: "החברה החדשה שאנו מקימים עם תל אביב קפיטל מביאה לידי ביטוי את היתרונות היחסיים של שתי הקבוצות ומתיישבת עם החזון העסקי של מיקסום יכולות הקבוצה ליצירת ערך ללקוחותינו ולמשק הישראלי. קבוצת גלעד ממשיכה להעמיק ולחדש את פעילותה העסקית והאסטרטגית ומתרחבת לעולמות הטכנולוגיה בכלל והבינה המלאכותית AI בפרט, זאת כחלק ממגמות עולמיות בתחומי הייעוץ והאסטרטגיה, אשר מחייבים אותנו להיות תמיד צעד אחד קדימה בחדשנות פורצת דרך".

אורי שמואלי, יו"ר תל אביב קפיטל החזקות: "השותפות החדשה עם גלעד הינה אבן דרך משמעותית באסטרטגיה העסקית של חטיבת הטכנולוגיה שלנו המתמקדת בייצוג בלעדי של חברות טכנולוגיות אירופאיות בתחומים מגוונים לרבות שירותי פיתוח תוכנה, פינטק, הדמיה רפואית, מסחר אלקטרוני, סייבר ועוד. קיבלנו החלטה להוביל את התחום וכבר בשלב הזה אנחנו מציעים לשוק הישראלי 6 מותגי טכנולוגיה מובילים ולמעלה מ 2300 אנשי פיתוח ומערכות מידע. התוכנית היא להמשיך ולאתר חברות ייחודיות ולהגדיל את ההיצע".


x