עידו רואימי מונה למנהל פעילות השקעות האקוויטי בחברת רובי קפיטל

במסגרת תפקידו יהיה רואימי אחראי על פעילות השקעות האקוויטי של החברה ויפתח פעילויות השקעה נוספות

 

 

 
עידו רואימי, צילום: בני דויטשעידו רואימי, צילום: בני דויטש
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/09/2024

עידו רואימי (38, נ+3) מונה למנהל השקעות האקוויטי בחברת רובי קפיטל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פעילות השקעות האקוויטי של החברה ויפתח פעילויות השקעה נוספות.

בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מחלקת הייזום בקרן ריאליטי והיה ממובילי פעילות הייזום והפיתוח העסקי בה בשש השנים האחרונות, לפני כן שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת לוזון. רואימי בעל ניסיון עשיר בהשקעות, פיתוח ויזמות נדל"ן. בהשכלתו, בין היתר, שמאי מקרקעין ובוגר תואר ראשון במנהל עסקים ומימון מאוניברסיטת רייכמן.

לצד פעילותה בתחום ליווי ומימון פרויקטי נדל"ן, רובי קפיטל בעלת פעילות השקעות אקוויטי בנדל"ן באמצעות קרנות ספיר. דרך קרנות אלה היא פועלת כשותפה פיננסית בפרויקטים, מציעה ליזמים ניצול נכון ויעיל יותר של ההון העצמי באמצעות מתווי עסקה מגוונים, וכן מהווה שותפה בעלת ערך באמצעות הידע והניסיון הרב של אנשיה וסיוע בהסרת חסמים. 

עידו רואימי מציין כי "שוק הנדל"ן בישראל, בדגש על שוק הנדל"ן למגורים, צמא לפתרון שאנחנו מציעים. יזמי נדל"ן שואפים לפזר ולהקטין סיכונים ובמציאות הנוכחית עבור חלקם זה אף מהלך הכרחי. לכן שותפות פיננסית, ודאי כזו בעלת ערך מוסף, מציעה את המענה האידיאלי ליציבות, מימוש ופיתוח של פעילות ומיזמי נדל"ן. אנו עדים לתקופה בעלת מאפיינים יוצאי דופן, מחד, סביבת ריבית גבוהה ומאידך הזדמנויות עסקיות שכדאי מאוד לנצל כחלק ממדיניות צמיחה עתידית של החברות. ביטוי בולט במיוחד לפוטנציאל האדיר בפעילות קרנות ספיר ניתן לראות בתחום ההתחדשות העירונית, תחום שהפך למשמעותי ביותר מהרבה בחינות, בוודאי מבחינת נפח הפעילות, פעילות הקרנות מאפשרת את מימושם של המון פרויקטים והבטחתם של השקעות זמן ומשאבים רבות רואימי מעריך שסביבת הריבית הגבוהה תלווה אותנו גם בשנים הבאות, ירידת ריבית ככל שתהיה צפויה להיות מתונה, מצד שני הצורך להגדיל את היצע הדירות בשוק עולה, ואם יזמים ישבו על הגדר, לא ייגשו למכרזים ולא יוציאו לפועל התחדשות עירונית הם יחמיצו הזדמנות לצמיחה ועודף הביקוש יגדל.

לדברי עומר אלפרן, שותף ומנהל ההשקעות הראשי של רובי קפיטל: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של עידו לחברה. לעידו ניסיון רב בניתוח עסקאות, פיתוח עסקי וייזום נדל"ן והוא האדם הנכון להוביל את פעילות האקוויטי הצומחת ברובי קפיטל לקפיצת מדרגה נוספת." עד היום רובי קפיטל השקיעה בעשרות פרויקטים שונים במסגרת פעילות קרנות ספיר, ואלה יכללו  כ-3,000 יח״ד וכ- 25 אלף מ״ר שטחי לוגיסטיקה ומסחר ברחבי הארץ. כיום הפעילות מצויה בשלבי גיוס מתקדמים מגופים מוסדיים ומשקיעים מובילים".

x