חברת הניהול של סלע נדל"ן רכשה מניות סלע בהיקף של מיליון שקל

חברת הניהול של סלע קפיטל נדל"ן – סלע קפיטל אינווסטמנט בע"מ, הודיעה כי רכשה מניות בשווי של מיליון שקל

 

 

 
שמואל סלבין, יו״ר סלע קפיטל, צילום: אבישי פינקלשטייןשמואל סלבין, יו״ר סלע קפיטל, צילום: אבישי פינקלשטיין
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/09/2024

חברת הניהול של סלע קפיטל נדל"ן – סלע קפיטל  אינווסטמנט בע"מ, הודיעה כי רכשה מניות בשווי של מיליון שקל. לאחר הרכישה שווי המניות המוחזקות אצלה הוא כ-14.7 מיליון ₪. כיום עומדות אחזקות חברת הניהול על 0.9% ממניות החברה.

בנימוקי ההחלטה לרכוש את המניות, מציינים בחברת הניהול כי המחיר שבו נסחרות מניות קרן הריט נכון למועד קבלת ההחלטה הוא הזדמנות עסקית וכלכלית ראויה לחברה

רכישה זו הינה בנוסף לרכישות של מנהלים בחברה, אשר מביעים בה אמון מלא ורכשו מניות בשווי של 3.5 מיליון ₪ במהלך השנה: יו"ר החברה מר סלבין שמואל, מנכ"ל החברה מר גדי אליקם והדירקטור מר אלי בן חמו, אשר מחזיקים  במניות בשווי 20.7 מיליון ₪ (1.31%), 8.9 מיליון ₪ (0.57%), 21.3 מיליון ₪ (1.35%) בהתאמה.

סלע קפיטל נדל"ן הוקמה ע"י חברת הניהול "סלע קפיטל אינווסטמנט בע"מ", חברה פרטית אותה ייסדו שמואל סלבין ואלי בן חמו. היום בנוסף למייסדים, מחזיקים בחברת הניהול גם יצחק סלע (25%) מיטב דש ניהול קופות גמל (12%) וחברת גיזה קפיטל (12%).

סלע קפיטל נדל"ן מחויבת על פי החוק לחלק דיבידנד לפחות -90% מההכנסה החייבת. החברה חילקה מאז היוסדה דיבידנד בהיקף כולל של כ-1 מיליארד ₪ ומחלקת דיבינד במשך 65 רבעונים רצופים

כזכור, בסלע נדל"ן מדיניות חלוקת דיבידנד הקובעת כש-90% מההכנסה החייבת תחולק כדיבידנד. 

סלע נדל"ן נסחרת כיום לפי שווי של 1.58 מיליארד ₪.

שמואל סלבין, יו"ר קרן הריט סלע קפיטל: "המהלך מהווה הבעת אמון בחברה ויש בו כדי להצביע על כך שמחיר המניה הנוכחי אטרקטיבי. אנחנו מאמינים שרכישת מניות החברה היא חלופה ראויה לשימוש בכספים שבקופת החברה תוך השאת לטובת בעלי המניות של החברה ולטובת הבעלים של חברת הניהול".

x