בעל השליטה בפריים אנרג`י רכש מניות חברה בסך של כ-3 מיליון שקל

בעל השליטה בפריים אנרג`י, ירון קיקוז, רכש היום 1.32% ממניות חברת האנרגיה המתחדשת בסכום כולל של כ-3 מיליון שקל ועלה לאחזקה של כ- 51.06% ממניות החברה; המניה מזנקת בכ-13%+

 

 

 
ירון קיקוז, צילום: יחצירון קיקוז, צילום: יחצ
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/09/2024

חברת האנרגיה המתחדשת פריים אנרג'י, הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל ועוסקת בייזום, פיתוח, הקמה הפעלה ותחזוקה של מערכות לייצור חשמל ממקורות אנרגיה סולרית בטכנולוגיה פוטו-וולטאית, מעדכנת כי בעל השליטה ירון קיקוז רכש 1.32% ממניות החברה בסכום כולל של כ- 3 מיליון שקל.  ירון קיזוז רכש כ- 391 אלף  מניות במחיר של כ- 7.673 שקל למניה, העסקה המשקפת פרמיה של כ-52% על מחיר הסגירה של המניה בבורסה אתמול 5.03 שקל. לאחר העסקה יחזיק קיקוז ב- 51.06% ממניות החברה. מניית פריים אנרג'י מזנקת ב-13.16%+.

כמו כן, בחודש יולי האחרון קיבלה החברה וירון קיקוז הבעת אמון משמעותית, מקבוצת להב אל.אר, אשר השלימה באמצעות חברת להב תשתיות (חברת בת בבעלות מלאה 100% של להב אל.אר) התקשרות בהסכם רכישת כ- 17.5% ממניות פריים אנרג'י מירון קיקוז, והסכם שליטה משותפת עמו בחברה, וזאת בהמשך לרכישה, בשתי עסקאות נפרדות, כ- 12.5% ממניות פריים אנרג'י מבעלי עניין אחרים בחברה, ובסה"כ כ- 30% ממניות פריים אנרג'י, בהשקעה כספית של כ- 43 מ' ש"ח.

הבעת האמון מצד קיקוז מתבצעת בסמוך להודעה בתחילת השבוע כי המועצה הארצית, השלימה את תיקון תמ"א 1/10/1 – פרק המתקנים הפוטו וולטאיים בתמ"א 1, ותאפשר בעקבות התיקון, תוספת שימושים בהם ניתן יהיה לתת היתר להקמת מתקנים פוטו-וולטאים.

לפריים אנרג'י אישור מחברת החשמל להקמת 38 מתקנים פוטו-וולטאיים בהספק כולל של כ- 252 מגה-וואט (AC), ולצידם מתקני אגירה בקיבולת של עד 1.3 ג'יגה וואט שעה. התיקון יאפשר לחברה לקדם את ההיתרים להקמת הפרויקטים במיקומים בהם התקבלו אישורים מחברת החשמל במהלך החודשים הקרובים, כאשר במקביל החברה פועלת לחתימה על הסכם הקמה ותפעול לפרויקטים שיוקמו, וכן לחתימה על הסכם מימון עם בנק לאומי לישראל שיאפשר גם להתקשר בהסכמים לרכישת  הציוד העיקרי להקמת הפרויקטים (פאנלים, ממירים ומתקני אגירה).

ירון קיקוז בעל השליטה פריים אנרג'י מסר: "פריים אנרג'י ממשיכה לבסס ולחזק את מעמדה בתחום האנרגיה המתחדשת, החברה נמצאת בתנופת צמיחה, ונערכת להקמת צבר הפרויקטים שיקפיץ את החברה. לראיה - הבעת האמון שהתקבלה לאחרונה מקבוצת להב עם כניסתה לשליטה משותפת ואחזקה של כ- 30% ממניות החברה, מהלך המשרת את מטרותיה העסקיות והאסטרטגיות של החברה, ונותן ביטוי הולם לפוטנציאל הצמיחה של החברה. כמו כן, החלטת מינהל התכנון להרחיב את המיקומים האפשריים להקמת מתקנים פוטו-וולטאיים בדו שימוש בתיקון תמ"א 1/10/1 – תאפשר לנו בעתיד הקרוב לקבל היתרי בניה למתקנים ולצאת להקמה בתחילת 2025. אני מאמין שפריים תהפוך לחברה משמעותית בשוק האנרגיה המתחדשת והאגירה בישראל בשנת 2025".

x