רה-ארגון במגדל ביטוח ופיננסים: החברה מקימה מרחב אלמנטרי חדש

החברה הודיעה על שלב נוסף בתוכנית האסטרטגית "רואים רחוק" במסגרתה היא מקימה מרחב אלמנטרי חדש אשר יהיה מחוץ למרחבים הקיימים

 

 

 
ירון שמאי, צילום: סיון פרג׳ירון שמאי, צילום: סיון פרג׳
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/09/2024

במסגרת תוכנית רה-ארגון עלייה הודיעה חברת מגדל ביטוח ופיננסים בתחילת השנה, החברה מקימה מרחב אלמנטרי חדש אשר יהיה מחוץ למרחבים הקיימים. מדובר, לפי החברה, בשינוי ארגוני ובניית שיטות וכלים שמטרתם לאפשר מיקוד מוצרי, שיפור תהליכים וחוויית שירות טובה יותר לסוכנים, לצד פיתוח עובדי ועובדות הארגון.

במסגרת השינוי יוקם מרחב אלמנטר בהובלת אלדד גולדשמיט, שינהל את פעילות סוכני האלמנטר שמגדל עובדת איתם. המרחב החדש יתמחה בשני תחומים – פרט ועסקים, ולצידם תוקם זרוע ארצית לפיתוח עסקי שתכלול את כל מפקחי המרחב.

המרחבים הקיימים יתרכזו בחיסכון ארוך טווח, סיכונים ופיננסים. עוד במסגרת השינוי: הקמת יוניטים חדשים מקצועיים נוספים, במטרה לשפר את הממשק עם הסוכנים: היוניטים יאפשרו זמינות ומיקוד ניהולי טובים יותר, לטובת מימוש האסטרטגיה של רווחיות והמשך הצמיחה. המרחבים ימשיכו להיות מנוהלים על ידי רן אמיר, יניב ריימונד, עופר בקר ויוסי אביב. 

ירון שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת לקוחות וערוצי הפצה: "השינוי שעליו אנחנו מכריזים היום נבנה לאחר עבודת עומק יסודית וארוכה, הבנת מגמות השוק בהקשר של הפצה והתאמה של מבנה החטיבה לצורכי הסוכנים. השינוי יסייע לנו לשפר את האפקטיביות והמיקוד של המרחבים בצורכי הסוכנים, לקצר את זמני המענה לצרכים העסקיים של הסוכנים ולספק למנהלי המרחבים יכולת קבלת החלטות מהירה וטובה יותר, כל אחד בתחומו". עוד ציין שמאי כי "מבנה החטיבה החדש והמיקוד ביצירת ערך יאפשרו לעמוד ביעדים האסטרטגיים של החברה, ובכלל זה ביעדי צמיחה האגרסיביים שהחברה שמה לעצמה לשנים הקרובות, בשיפור הערך ממכירות חדשות, בטיוב הזמינות הניהולית לסוכנים ובצמצום מעגלי ההחלטות העסקיות בין השטח והמטה".

x