סנסראד חתמה הסכם לאספקת מערכות רדאר על בסיס שבבי ארבה

חברת סנסראד חתמה הסכם עם חברת Tianyi הסינית לאספקת מערכות רדאר המבוססות על שבבי ארבה רובוטיקס. על פי סנסראד, היקף ההסכם עומד על כ-7 מיליון אירו ומערכות הרדאר יסופקו החל מהרבעון הנוכחי

 

 

 
קובי מרנקו, מנכ״ל ארבה, צילום: ארבה רובוטיקסקובי מרנקו, מנכ״ל ארבה, צילום: ארבה רובוטיקס
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/09/2024

חברת ארבה רובוטיקס (NASDAQ, TASE: ARBE), מובילה עולמית בפתרונות הדור הבא של הרדאר, מעדכנת כי חברת סנסראד (Sensrad) השבדית, המפתחת מערכות רדאר על בסיס השבבים של ארבה, פרסמה שחתמה על הסכם מסגרת לאספקת מערכות בהיקף של כ-7 מיליון אירו (כ-7.7 מיליון דולר) לחברת Tianyi Transportation Technology הסינית. אספקת המערכות צפויה להתחיל כבר ברבעון הנוכחי.

ההסכם נחתם לאחר פיילוט מוצלח ותהליך בחינה נרחב שנמשך כשנה, של מערכות הרדאר של סנסראד. במהלך שנת 2024, סנסראד דיווחה על התקדמות עם לקוחות נוספים בנוגע לרכישת מערכות הרדאר שלה, המבוססות על השבבים של ארבה.

קובי מרנקו, מנכ"ל ארבה, אמר: "אנו מברכים את סנסראד על הישג משמעותי זה, המהווה המחשה ברורה להכרה של השוק בביצועים המתקדמים ובהובלה של טכנולוגיית הרדאר שלנו. ההזדמנויות הגדלות בסין, במיוחד בתעשיית הרכב, כמו גם בענפים אחרים, תומכות בחזון שלנו לשדרג את הבטיחות בכבישים ולהמשיך בקידום המעבר לנהיגה אוטונומית ברחבי העולם. אנו שמחים לתמוך בסנסראד באספקת פתרונות רדאר ל-Tianyi ולהניע חדשנות בשווקי מפתח".

מרקוס האסלבלד, מנכ"ל סנסראד, הוסיף: "בתום 12 חודשים אינטנסיביים של פיתוח, הגענו לחתימת הסכם מכובד זה ומכיוון שזהו החוזה המסחרי הראשון שלנו, מדובר באבן דרך עבורנו. אני גאה במה שהשגנו בזמן כה קצר, מודה ל-Tiany על האמון בנו ובמוצר שלנו, ומצפה לשיתוף פעולה ארוך טווח, פורה ומתפתח".

x