נאייקס ממנה את קרן שריר למשנה למנכ"ל

החברה מודיעה היום על מינויה של קרן שריר לתפקיד משנה למנכ"ל החברה, בנוסף לתפקידה הנוכחי כסמנכ"לית השיווק. המינוי ייכנס לתוקפו באופן מיידי

 

 

 
קרן שריר, משנה למנכ״ל נאייקס, צילום: ניר סלקמןקרן שריר, משנה למנכ״ל נאייקס, צילום: ניר סלקמן
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/09/2024

חברת נאייקס (TASE & Nasdaq: NYAX), פלטפורמת מסחר, תשלומים ונאמנות לקוחות גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, מודיעה היום על מינויה של קרן שריר לתפקיד משנה למנכ"ל החברה, בנוסף לתפקידה הנוכחי כסמנכ"לית השיווק (CMO). המינוי ייכנס לתוקפו באופן מיידי.

קרן, המכהנת כסמנכ"לית השיווק של נאייקס מאז 2014  תמשיך בניהול אסטרטגיית השיווק והמותג של החברה. בתפקידה החדש, קרן תרחיב את תפקידה ותסייע למנכ"ל בסנכרון מחלקות החברה ובגיבוש מדיניות ונהלי עבודה התואמים לחזון ולערכי הליבה של נאייקס תוך מיקסום מנועי הצמיחה להשגת יעדי החברה. 

"מזה עשור קרן היא חלק מהותי לצמיחתה של החברה. קרן מביאה איתה ניסיון עשיר והבנה עמוקה של ניהול, אסטרטגיה, חדשנות שיווק ותפעול. אנו בטוחים שבתפקידה החדש היא תמשיך להוביל את החברה ליעדים האסטרטגיים השאפתניים שלנו", אמר יאיר נחמד, מנכ"ל ויו"ר נאייקס, "בשם כל צוות נאייקס ובשמי, אני רוצה לברך את קרן על הקידום".

קרן שריר הצטרפה לנאייקס כסמנכ"לית שיווק בשנת 2014, והייתה אמונה על ניהול אסטרטגיית השיווק והיציאה לשווקים חדשים. קרן מילאה תפקיד אינטגרלי בבניית הפעילות בצפון אמריקה, ופתחה כמנכ"לית את הסניף האמריקאי של החברה. היא לקחה חלק בהפיכתה של נאייקס לחברה ציבורית ובהנפקתה בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובניו יורק. החדשנות שהובילה שריר בחברה הביאה את נאייקס להיות מותג מוביל בתחום השירות העצמי האוטומטי בעולם. טרם הצטרפותה לנאייקס, כיהנה בתפקידי שיווק וניהול מגוונים במספר חברות סטארטאפ. לקרן תואר ראשון במתמטיקה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה.

x