בליידריינג׳ר מסתערת על שוק של 123 מיליארד דולר, המניה מזנקת

החברה העוסקת בפיתוח טכנולוגיה לניקוי אוטונומי של מתקנים סולאריים חתמה הסכם עם חברת פאראזירו לצורך כניסה לשוק ניקוי הבניינים באמצעות רחפנים; מניית בלייד ריינג׳ר עולה ב-7.84%+

 

 

 
ניקוי גגות זכוכית באמצעות רחפן, צילום: יח״צניקוי גגות זכוכית באמצעות רחפן, צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/09/2024

חברת בליידריינג'ר אשר עוסקת בפיתוח מטע"די שטיפה לרחפנים ושיווק פתרונות תוכנה וחומרה, לניטור ואנליזה של שדות סולאריים, מדווחת כי חתמה על הסכם עם חברת פאראזירו (ParaZero) לקבל אישור רת"א (רשות תעופה אזרחית) לביצוע עבודות ניקוי בניינים. פאראזירו הנה מומחית עולמית בתחום השגת אישורים דומים בפריסה גלובלית לאחר שהשיגה כ-125 אישורים דומים בטריטוריות שונות. מניית החברה עולה ב-7.84%+. 

ככל שיושג אישור רת"א, פאראזירו תפעל לאספקת אמצעים בטיחותיים הנחוצים לפרויקטים של שטיפת חלונות בניינים (לרב מרובי קומות), באמצעות רחפנים כגון מצנח או מנגנון בטיחותי אחר, הנחוצים לקבלת אישורים להפעלת שטיפת בניינים באמצעות הרחפנים והמטע"דים בשיתוף עם חברת פרופלור דרונס.  

בליידריינג'ר נערכת לכניסה לשוק ניקוי הבניינים המוערך בכ-123 מיליארד דולר בשנה, כאשר כיום נתח שוק השטיפה באמצעות רחפנים עומד על כ-5 מיליארד דולר ונמצא בצמיחה. פתרון הרחפנים יחליף את שוטפי הסנפלינג אשר מהווים כיום כפתרון המרכזי בתחום זה.  

כזכור, לבליידריינג'ר הסכם הפצה ושיתוף פעולה בלעדי עם חברת פרופלור דרונס, לשיווק ושימוש במטע"ד השטיפה הייחודי שמיועד לשימוש בעזרת רחפן אוטומטי הנשלט מרחוק. במסגרת ההסכם, פרופלור דרונס תבצע את פעולות השיווק, ההפצה והאופרציה לשטיפת בניינים, בנוסף לשטיפת השדות הסולאריים. ההסכם הנו לתקופה של 3 שנים, במסגרתו זכאית בליידריינג'ר ל-30% מההכנסות ברוטו שתפיק פרופלור דרונס מהשימוש במערכת השטיפה של בליידריינג'ר בתחום הסולארי ו-32% בתחום שטיפת הבניינים. 

כמו כן, בליידריינג'ר שנבחרה להשתתף בוועידת New york venture summit 2024 היוקרתית שתתקיים היום ומחר בניו-יורק, תציג לראשונה פיתוח חדשני לשוק תחזוקת שנאי החשמל (מבודדי מתח גבוה). הפתרון, מבוסס על מוצרי החברה שבפיתוח לסקטורי השדות הסולאריים וניקוי גגות תחנות רכבת כפי שהודיעה החברה לפני מספר שבועות במסגרת שת"פ עם חברות הרכבות הלאומית של גרמניה. 

הוועידה מהווה הזדמנות ייחודית להציג את טכנולוגיית השטיפה החדשה בפני משקיעים ומובילי דעה בתעשייה. החברה מעריכה כי ככל ופיתוח המוצר יושלם בהצלחה הוא יהווה אלטרנטיבה עדיפה באופן משמעותי בהשוואה לשיטות המסורתיות לניקוי שנאים שכיום מבוצעת בעיקרה ע"י שימוש במסוקים. שמירה על שנאים נקיים ומבודדים תורמת להפחתת הסיכון לתקלות ושריפות, מאריכה את חיי המוצר ומבטיחה יעילות אנרגטית גבוהה יותר. השוק העולמי לניקוי שנאים מוערך במיליארדי דולרים. 

x