בעלי המניות ב-Cognyte בחרו מחדש את המועמדים לדירקטוריון

בעלי המניות של Cognyte בחרו מחדש את שני המועמדים לדירקטוריון של החברה ותמכו בהצעה לאשר תיקונים לתוכנית השכר של המנכ"ל באסיפה השנתית

 

 

 
שני המועמדים לדירקטוריון של החברה / צילום: Dreamstimeשני המועמדים לדירקטוריון של החברה / צילום: Dreamstime
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/09/2024

.Cognyte Software Ltd (נאסד"ק: CGNT) מובילה עולמית בתחום ה–Investigative Analytics Software, הודיעה היום על תוצאות ההצבעה באסיפה השנתית של בעלי המניות לשנת הכספים 2025 של החברה ("האסיפה השנתית"). באסיפה השנתית בחרו בעלי המניות מחדש את שני המועמדים של החברה, יו"ר הדירקטוריון ארל שאנקס והמנכ"ל אלעד שרון, לדירקטוריון החברה. שני המועמדים זכו לתמיכה מרוב של בעלי המניות שהצביעו באסיפה השנתית. כמו כן, תמכו בעלי המניות בהצעה לאשר את התיקונים לתוכנית השכר של מנכ"ל Cognyte. 

מ-Cognyte נמסר: "ברצוננו להודות לבעלי המניות שלנו על מעורבותם והשתתפותם באסיפה השנתית. אנו מעריכים את הזמן שהקדישו להבנת הסוגיות ולהצבעה מושכלת, למדנו רבות מהמשוב ומנקודת מבטם. אנו מצפים להמשך המעורבות הבונה עם בעלי המניות בעבודתנו המתמשכת למענם. אנו מודעים לכך שיש לפנינו עוד דרך ועבודה לעשות, ואנו מחויבים לנקוט בצעדים נוספים בחודשים הקרובים לשיפור הרכב הדירקטוריון ולמתן גילויים נוספים. אנו בטוחים שהפעולות הללו יתמכו בהתקדמות החברה ויובילו לצמיחה רווחית וברת-קיימא, כמו גם להצפת ערך עבור בעלי המניות".

כצעד ראשון לשיפור הגילויים, החברה תדווח על תוצאות האסיפה השנתית לשנת הכספים 2025, וכן על האסיפות השנתיות לשנות הכספים 2024 ו-2023, בדוח 6k שיוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC). 
x