טורבוג׳ן חתמה על מזכר הבנות נוסף עם חברת נדל״ן בניו יורק

טורבוג׳ן מדווחת כעת על הישג נוסף בשוק האמריקאי, בהמשך לדיווח החברה לפני יומיים על מזכר הבנות עם לקוח חדש להתקנת מערכות החברה בניו יורק; מניית החברה עולה ב-5.43%+

 

 

 
ירון גלבוע, מנכ״ל טורבוג׳ן, צילום: אילן בשורירון גלבוע, מנכ״ל טורבוג׳ן, צילום: אילן בשור
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/09/2024

חברת טורבוג'ן (ת"א: TURB), המתמחה בפיתוח פתרונות מתקדמים לייצור אנרגיה מקומית, גאה להודיע על הישג נוסף בשוק האמריקאי עם חתימת מזכר הבנות שני תוך יומיים. ההסכם החדש נחתם עם חברת נדל"ן אמריקאית מובילה בעלת פורטפוליו נרחב של בניינים, בעיקר במדינת ניו יורק. ההסכם, שנחתם ביום 4 בספטמבר 2024, מדגיש את המומנטום המואץ של החברה בשוק האמריקאי. מניית החברה עולה ב-5.43%+.

במהלך 90 הימים הקרובים, הצדדים יבחרו במשותף את הבניין בו תבוצע ההתקנה הראשונה. לאחר התקנה והפעלה מוצלחת של היחידה הראשונה, ידונו הצדדים בהתקנת מערכות נוספות בנכסים מתאימים נוספים של הלקוח.

ירון גלבוע, מנכ"ל טורבוג'ן: "אנו נרגשים להודיע על התקשרות שנייה בתוך יומיים בשוק האמריקאי, הפעם עם חברת נדל"ן מובילה בניו יורק. הקצב המואץ של ההתקשרויות מדגיש את הביקוש הגובר לפתרונות האנרגיה שלנו ומעיד על הצעת הערך הפורצת דרך שאנו מביאים לשוק. שילוב הטכנולוגיה המתקדמת שלנו עם מודל 'אנרגיה כשירות' מציע לחברות הנדל"ן פתרון חדשני שמשנה את כללי המשחק - שיפור משמעותי ביעילות האנרגטית לצד הפחתת עלויות והשקעות הוניות. אנו מאמינים שזוהי תחילתה של מגמה שעם השנים, עשויה לשנות את פני שוק האנרגיה המבוזרת בארה"ב".
x