גילת זכתה בהזמנות בהיקף של למעלה מ-12 מיליון דולר

ההזמנות ממפעילת לוויין מובילה להרחבת רשת התקשורת הלוויינית הגלובלית שלה באמצעות פלטפורמת ה-SkyEdge של גילת; המניה עולה ב-2.08%+

 

 

 
גילת אנטנה, קרדיט: חברת גילתגילת אנטנה, קרדיט: חברת גילת
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/09/2024

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי זכתה בהזמנות בהיקף של למעלה מ-12 מיליון דולר ממפעילת לוויין מובילה להרחבת רשת התקשורת הלוויינית הגלובלית שלה באמצעות פלטפורמת ה-SkyEdge של גילת. אספקת ההזמנה צפויה להתבצע במהלך 12 החודשים הקרובים. המניה עולה ב-2.08%+. 

הרחבת רשת התקשורת הינה מהלך אסטרטגי המאפשר למפעילת הלוויין צבר הכנסות עתידי משמעותי. מפעילת הלוויין עושה שימוש בארכיטקטורת הרשת הגמישה של גילת כדי להבטיח תקשורת אמינה ורציפה בין לוויינים שונים.        

"אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם לקוח מרכזי זה, המדגיש את מחויבותנו לקידום טכנולוגיית תקשורת לוויינית ומשקף את האמון של לקוחותינו בפתרונות שלנו", מסר חגי כץ, סמנכ"ל שיווק ומוצרים בגילת. "אנו מאתגרים באופן קבוע את גבולות החדשנות בתחומנו כדי לחזק את יכולות פלטפורמת ה-SkyEdge החדשנית שלנו, ומחויבים לספק למפעילי לוויין פתרונות תקשורת פונקציונאליים, גמישים להרחבה ומוכחים במענה לצרכים שלהם".    

x