טורניר תלפיות לזכרו של סרן איתי מאור הי"ד

תלפיות קיימה טורניר הנצחה מיוחד לזכרו של סרן איתי מאור הי"ד, בנה של מנהלת פמילי אופיס בתלפיות סמדר מאור, שנפל ב-7 לאוקטובר בקרב גבורה להגנת המולדת באזור זיקים

 

 

 
איתי מאור, צילום: משפחהאיתי מאור, צילום: משפחה
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/09/2024

ביום חמישי האחרון קיימה תלפיות, בית הסוכן הגדול בישראל, טורניר הנצחה מיוחד לזכרו של סרן איתי מאור הי"ד, בנה של סמדר מאור, מנהלת פמילי אופיס בתלפיות.

איתי, מפקד מחלקת אלון בגדוד 51 שבחטיבת גולני, נפל בקרב ב-7/10/23 באזור זיקים, סמוך לנתיב העשרה, כאשר נלחם נגד עשרות מחבלים יחד עם 2 לוחמיו גיבורי ישראל שנפלו עימו, סמל עמית צור וסמל אורי לוקר הי"ד. איתי ולוחמיו נלחמו כאריות עד נשימתם האחרונה, הצליחו למנוע חדירה מרובת מחבלים והצילו את חייהם של אזרחים וחיילים רבים. איתי היה בן 23 בנופלו והותיר אחריו הורים ושלושה אחים.

האירוע התקיים בראש העין והשתתפו בו כ-200 אנשים ביניהם משפחת מאור, חברים, לוחמיו ומפקדיו של איתי, מנהלי פמילי אופיס של תלפיות ועוד. האירוע נפתח בשירת התקווה על ידי מתן שמר ולאחר מכן נישאו דברי ברכה וזיכרון של שר האנרגיה- אלי כהן, ראש עיריית ראש העין – רז שגיא, מג"ד בא"ח גולני מאיר אוחיון ומשפחת מאור. 

לאחר מכן התקיים טורניר כדורגל בו השתתפו 3 קבוצות: נבחרת מנהלי הפמילי אופיס של תלפיות, נבחרת משפחת מאור וחברים ונבחרת הפלוגה של איתי. את נבחרת הפלוגה של איתי אימן שלמה שרף, לשעבר מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, אשר נכדתו נרצחה במסיבת הנובה.

אבי מלר, פרשן ושדרן ערוץ ספורט 5 שימש כשדרן משחקי הטורניר.

מכיוון שאיתי אהד את קבוצת מכבי חיפה, הוענקו למשפחה ולקבוצות דגלונים ייחודיים שנתרמו על ידי קבוצת מכבי חיפה. הדגלונים הוענקו על ידי אלון חרזי, לשעבר כוכב מכבי חיפה ונבחרת ישראל בכדורגל.

בסיום האירוע חולקו גביעי הוקרה והתקיימה ארוחת ערב לכל המשתתפים.

האירוע הופק בסיועו הרב של אשר אברג'יל, מנהל פמילי אופיס בתלפיות, מאמן נבחרת תלפיות ומאמן כדורגל מקצועי עם ניסיון רב שנים.

סמדר מאור, אימו של איתי הי"ד ומנהלת פמילי אופיס בתלפיות: "ב- 7/10 חרב עלינו עולמנו עם נפילת בננו בכורנו, איתי, במתקפת הפתע הרצחנית של ארגון הטרור חמאס. איתי, יום יום, שעה שעה בליבנו ומול עינינו. לאחר מותו הותיר לנו מחברות עם מסרים, תובנות ותכנונים לעתיד. אחד המוטיבים החוזרים ונשנים היה 'לחשוב טוב על כל אדם ובעין טובה', ואותו יישם הלכה למעשה בחייו. איתי היה צנוע, עניו, בעל דרך ארץ, חוכמה ומידות טובות. יחד עם זאת, היה ספורטיבי ובעל שמחת חיים. נהנה מרגעים פשוטים של כיף והנאה, בישיבה עם חברים ולוחמים על פק"ל קפה ברחבי הארץ, משחקי כדורגל וטיולים בארץ. 

"אנו מודים מקרב לב לראובן טיטואני המיוחד, הבעלים ויושב הראש של תלפיות, הוגה הרעיון ומיישמו, אשר אברג'יל סוכן תלפיות ומאמן קבוצת תלפיות, מועדון מכבי חיפה ולכל מי שלקח חלק בהנצחת איתי שלנו".

x