מינויים בעוגן: מורית דרורי תנהל את חטיבת המלכ"ר, סיימון קדרנל ינהל את סיכוני האשראי

הנהלת עוגן מעדכנת על סבב מינויים בהנהלת החברה. מורית דרורי תנהל את חטיבת המלכ"ר של עוגן, בעוד שקודמה בתפקיד, סיימון קדרנל, ימונה לתפקיד חדש של מנהל סיכוני אשראי

 

 

 
סיימון קדרנל, מנהל סיכוני האשראי של עוגן, צילום: ענבל מרמרי; מורית דרורי, מנהלת חטיבת המלכ״ר של עוגן, צילום: יח״צ עוגןסיימון קדרנל, מנהל סיכוני האשראי של עוגן, צילום: ענבל מרמרי; מורית דרורי, מנהלת חטיבת המלכ״ר של עוגן, צילום: יח״צ עוגן
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/09/2024

עוגן, גוף אשראי חברתי הפועל ללא מטרות רווח, מרחיב את שדרת הניהול שלו. במסגרת זו מצטרפת להנהלת עוגן מורית דרורי, עם מינוייה לתפקיד מנהלת חטיבת המלכ"ר (מוסדות ללא כוונות רווח). דרורי תיכנס לתפקיד במקומו של סיימון קדרנל, שיתמנה לתפקיד חדש של מנהל סיכוני האשראי של עוגן. 

דרורי היא בעלת ניסיון רב-שנים בפיתוח והפעלת תוכניות חברתיות ובניהול בארגוני מגזר שלישי, ציבורי ועסקי. בתפקידה האחרון שימשה סמנכ"לית פיתוח עסקי ושותפויות ומנהלת מחלקת קורסים מוכווני השמה במכללת IITC. בתפקידה החדש כמנהלת חטיבת המלכ"ר תהיה אחראית על פעילות שירותי האשראי החברתי והליווי הניהולי והפיננסי שמעניק עוגן למלכ"רים.

קדרנל, ששימש בתפקידו האחרון מנהל חטיבת המלכ"ר, מילא מאז 2013 תפקידי ניהול שונים בעוגן. קודם לכן שימש יועץ השקעות בבנק לאומי ארה"ב, ולפני כן שימש מנהל סניף בבנק Flushing בניו יורק. בתפקידו החדש יהיה אחראי על ניהול הסיכונים בכל שירותי האשראי שמעניק עוגן.    

שגיא בלשה, מנכ"ל עוגן, מסר: "אני מברך את מורית על הצטרפותה להנהלת עוגן ואת סיימון על תפקידו החדש כמנהל סיכוני אשראי. אני משוכנע כי שני המינויים האלה יחזקו את יכולתנו לתת מענה על הביקוש הגובר לאשראי וליווי פיננסי שאנו חווים מאז פרוץ המלחמה, ויסייעו לנו להמשיך לצמוח כגוף אשראי חברתי בישראל".

x