ווישור גלובלטק תגדיל אחזקותיה באיילון ל-76.13%

ווישור גלובלטק הודיעה היום לאיילון ביטוח כי היא מבקשת להמיר למניות סך של 40 מיליון שקל מתוך התשלומים העומדים לפירעון על חשבון כתב ההתחייבות

 

 

 
ניצן צעיר הרים, יוחנן דנינו ואמיל וינשל ווישור, צילום: רמי זרנגרניצן צעיר הרים, יוחנן דנינו ואמיל וינשל ווישור, צילום: רמי זרנגר
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/09/2024

ווישור גלובלטק הודיעה היום לאיילון ביטוח, כי היא מבקשת להמיר למניות סך של 40 מיליון ש"ח מתוך התשלומים העומדים לפירעון על חשבון כתב ההתחייבות (קרן, ריבית והפרשי הצמדה עד למועד ההודעה), וזאת בהתאם לזכותה של גלובלטק לתת הודעת המרה. בהתאם לתנאי כתב ההתחייבות, כמות המניות שיקצו בעקבות ההמרה היא כ-2.15 מניות רגילות, כך שלאחר המרת המניות תגדיל גלובלטק את אחזקותיה באיילון מ-73.88% לכ-76.13%.

כתב התחייבות נדחה מהווה הון רובד 1 נוסף שהנפיקה איילון החברה לבעלת השליטה, ווישור גלובלטק, ביום 8.2.2023. מדובר בכתב התחייבות שהחליף וביטל הלוואת בעלים שהומחתה לגלובלטק אגב רכישת השליטה בחברה.

איילון הודיעה, כי בהמשך לבקשת ההמרה כאמור, החברה תפעל בימים הקרובים להקצאת המניות לגלובלטק. לאחר ביצוע ההמרה כאמור, תעמוד יתרת כתב ההתחייבות על כ-21.4 מיליון שקלים.

x