אורן סמדג׳ה יוביל מהלך חברתי של בנק הפועלים

אורן סמדג'ה, מדליסט אולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו, יוביל מהלך חברתי של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים, במסגרתו תוענק מעטפת תמיכה וליווי מקצועי ואישי לעסקים קטנים של כל לקוחות הבנקים ללא עלות

 

 

 
נעמה הלוי פאר, מירב ברנשטיין, אורן סמדג׳ה, גליה רוח, נוי ורנין מורדי, צילום: אינגה שלוםנעמה הלוי פאר, מירב ברנשטיין, אורן סמדג׳ה, גליה רוח, נוי ורנין מורדי, צילום: אינגה שלום
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/09/2024

אורן סמדג'ה, מדליסט ארד מאולימפיאדת ברצלונה ב-1992 ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו שהוביל את פיטר פלצ'יק לזכייה במדליית ארד באולימפיאדת פריז וריגש מדינה שלמה, הצטלם לקמפיין חדש של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים, אשר מציע לכל העסקים הקטנים בישראל, ללא עלות מצדם, מעטפת תמיכה הכוללת ידע וכלים מעשיים לשמירה על חוסן פיננסי, ליווי מקצועי ואישי לניהול העסק באופן מיטבי בעתות משבר. אורן סמדג'ה שכל את בנו עומר ז"ל, שנהרג במהלך פעילותו הצבאית ברצועת עזה.

תקופת חירום ומלחמה, היא תקופה מאתגרת לכולם. מעבר לשכול ולכאב, בעלי העסקים והעצמאים נדרשים לפתח כוח וחוסן נפשי כדי להמשיך לתמוך לא רק במשפחותיהם אלא גם בעובדים שלהם, העסק שלהם ולקוחותיהם.

זו הייתה ועודנה שנה מורכבת לעסקים, בייחוד באזורים שפונו מקווי העימות בצפון ובנגב המערבי, אך המצב בישראל משפיע על עסקים בכל רחבי הארץ. עסקים רבים מתמודדים עם אי היציבות הכלכלית, גיוס נרחב למילואים שלהם ושל העובדים, ביטול התיירות, חסימות דרכים, אינפלציה, התייקרות חומרי הגלם והדלק ועוד.

על רקע זה, המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים יצר מעטפת תמיכה הכוללת ידע וכלים מעשיים לשמירה על חוסן פיננסי ממנה נהנו כבר אלפי עסקים בישראל. המעטפת כוללת ליווי מקצועי ואישי לניהול העסק באופן מיטבי בעתות משבר – ללא עלות – לכל העסקים הקטנים בישראל.

המרכז לצמיחה פיננסית הינו מיזם חברתי לטובת הציבור אשר הוקם לפני יותר מחמש שנים ומהווה בית ללמידה, הדרכה, ידע וכלים לצמיחה פיננסית לכל המעוניין, ללא עלות. המרכז פועל מתוך תפיסה שכל אחד – בין אם הוא אדם פרטי, משפחה או עסק – יכול לשפר את התנהלותו באופן שיסייע לו להגשים את שאיפותיו, אם רק יעמדו לרשותו הידע והכלים הנחוצים. באתר המרכז ניתן למצוא תכנים וקורסים און-ליין, להירשם להרצאות בנושאים שונים כגון התנהלות פיננסית למשקי בית, שוק ההון, ניהול עסק מצליח ועוד.

כספורטאי שקיבל ליווי מקצועי עד שהפך למדליסט אולימפי, וכמאמן שזכה להוביל מתאמנים להישגים בינלאומיים, אורן סמדג'ה מכיר את האתגרים של בעלי עסקים. כבעל עסק בעצמו, של המרכז הישראלי לג'ודו, הוא מודע לחשיבות של תמיכה והדרכה לאורך הדרך.

בתמונה (מימין לשמאל):

נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, מירב ברנשטיין מהמרכז לצמיחה פיננסית, אורן סמדג'ה, גליה רוח-נוי מהמרכז לצמיחה פיננסית, רנין מורדי, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית מסט הצילומים. 

x