פועלים אקוויטי מגדילה את השקעתה הכוללת ב-KTV לכ-76 מיליון שקל

זרוע ההשקעות הריאליות של בנק הפועלים, פועלים אקוויטי, מחזקת את השותפות עם KTV אחזקות ומשקיעה 20% מהונה. עם השלמת העסקה מגיעה השקעתה הכוללת של פועלים אקוויטי בחברה לכ-76 מיליון שקל בהון וחוב

 

 

 
פועלים אקוויטי / צילום: ניר סלקמןפועלים אקוויטי / צילום: ניר סלקמן
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/09/2024

פועלים אקוויטי החלה לממן את פעילות חברת KTV, המתמחה בהתחדשות עירונית ופיתוח נדל״ני בחיפה, לפני כ-3 שנים. כיום, לאחר מספר שנים של שותפות מוצלחת, החליטה פועלים אקוויטי להעמיק את השקעתה בחברה והגיעה להחזקה של 20% מהונה.

KTV מתמחה בייזום, תכנון פיתוח והקמה של נדל״ן מסחרי, משרדים ולמגורים. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי בוגרי קורס חובלים ששירתו יחדיו בחיל הים, ולמייסדיה ניסיון רב ומגוון בתחומי ההנדסה, הניהול והפיתוח של מיזמי נדל"ן מורכבים. יזמי החברה מתמחים ביצירת הזדמנויות ואיתור נכסים ומתחמים ששינוי ייעודם ותוספת הזכויות המשמעותית שניתן להשיג בהם יוצרת ערך כלכלי רב.

KTV פועלת לחידוש פנייה של שכונת בת גלים ומקדמת הקמה של שכונת מגורים חדשה ומודרנית בהיקף של מאות יח"ד בפאתיה המערביים של השכונה. החברה יזמה ומקדמת את פרויקט דאונטאון שממוקם מול מתחם הקמפוסים האוניברסיטאיים שבעיר התחתית ושיכלול יח"ד רבות, ויש לה מספר נכסים ברחוב הנמל בייעוד למגורים ומשרדים. בנוסף יוזמת החברה פרויקט משמעותי שממוקם מול שער הים החדש שייעודו משרדים ומסחר.

כספי ההשקעה מיועדים לאפשר לחברה את המשך צמיחתה המהירה ומימוש הזדמנויות חדשות. 
x