מגדל ביטוח משקיעה באקסלרטורים לקידום פתרונות מתקדמים לעולם הביטוח

במסגרת שיתוף הפעולה של מגדל ביטוח ופיננסים עם אינשורטק ישראל, במהלכו משקיעה מגדל הון ומשאבים בסטארט-אפים, נבחר אמש הסטארט-אפ שייצג את ישראל באקסלרטור הבינלאומי בארה"ב. emotion logic מפתח פלטפורמה מבוססת זיהוי רגשות לצורך מניעת הונאות וייעול תהליכי מכירה ושירות

 

 

 
מגדל ביטוח ופיננסים / צילום: מגדלמגדל ביטוח ופיננסים / צילום: מגדל
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/09/2024

מגדל ביטוח ופיננסים ממשיכה בשיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם אינשורטק ישראל, הארגון המוביל את תעשיית האינשורטק בארץ. לאחר שלפני כשלושה חודשים אירחה החברה אירוע לציון פתיחת המחזור השביעי של תוכנית ההאצה של אינשורטק ישראל, המעניק תמיכה ותשתיות לסטארט-אפים פורצי דרך בתחום, ערכו אתמול הגופים את תחרות בחירת הסטאטראפ בתחום האינשורטק שייצג את ישראל באקסלרטור הבינלאומיRAPID Accelerator Program . 
 
אינשורטק ישראל מובילה את אקוסיסטם החדשנות בישראל בתחום הביטוח, עם מעל 200 סטרטאפים מצליחים שזכו להכרה עולמית. כחלק מהפעילות, חבר הארגון למגדל ביטוח ופיננסים המשקיעה הון ומשאבים בסטרטאפים, ויחד מסייעים להם בפיתוח עסקי גלובלי באמצעות משרדים בתל אביב, פרנקפורט, לונדון וארה"ב. תוכנית האקסלרטור הישראלי לאינשורטק נבחרה כאחת מתוכניות האקסלרטור המובילות בעולם, וממשיכה לקדם את תעשיית הביטוח דרך שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות ומשקיעים.
 
האקסלרטור הבינלאומי נכנס למחזורו השני, שיתקיים בנובמבר 2024 בדס מוין, ארה"ב, לאחר הצלחה אדירה במחזור הראשון שנערך בשנה שעברה בתל אביב. בתוכנית ישתתפו 14 סטרטאפים בתחום אינשורטק מכל רחבי העולם, שיזכו להזדמנות להתחבר לשחקנים מרכזיים בתעשיית הביטוח הגלובלית. האקסלרטור נועד להעניק למשתתפים כלים חדשניים לקידום הפעילות הבינלאומית שלהם, כולל חשיפה למשקיעים מובילים ויועצים עסקיים מהשורה הראשונה ולפתוח בפניהם דלתות לשווקים גלובליים.
 
מתוך עשרות סטרטאפים שהגישו מועמדות, נבחרו בסה"כ 8 להשתתף בשלב התחרות. הסטאטרפים שנבחרו, Ai Agent, Ecomotiom Logic, Mica AI, Motoro Security, MP Check, Ravin AI, Pielapay, VComm, מתמקדים בעולמות הביטוח ומציעים, בין היתר, פתרונות לזיהוי הונאות, גניבת רכבים, זיהוי מוקדם ומניעת מחלות, מערכות AI לסוכנים ועוד.

הסטארט-אפים שהשתתפו בתחרות הציגו את הטכנולוגיה החדשנית והייחודית שלהם בפני פנאל שופטים שהורכב ממנהלי חטיבות במגדל: משה מורגנשטרן, מנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח ופיננסים; מיכל גור כגן, מנהלת חטיבת חא"ט ובריאות; ירון שמאי, מנהל חטיבת לקוחות וערוצי הפצה; דוד סבן, מנהל חטיבת פיננסים ומשאבים; דלית ויכסלבאום, מנהלת תחום מותג ומוניטין תאגידי ואלי ברגלס, האקטואר הראשי בחברה.  

מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים, רונן אגסי, בירך את המשתתפים והדגיש את המחויבות ארוכת הטווח של מגדל להובלת תחום החדשנות בעולם הביטוח ואת החשיבות של שיתופי פעולה אסטרטגיים, כמו זה עם אינשורטק ישראל. אגסי ציין כי "השילוב בין הניסיון והידע של מגדל לבין היצירתיות והחדשנות של חברות הסטארט-אפ מאפשרים לחברה להציע מוצרים ושירותים פורצי דרך, וממצבים את מגדל בחזית החדשנות בתעשיית הביטוח העולמית. מגדל שואפת להוביל את מהפכת החדשנות הטכנולוגית בתעשיית הביטוח, תוך מיקוד בלתי מתפשר בשרות וחוויית הלקוח. אנו מחויבים לפיתוח פתרונות חכמים ומתקדמים שייצרו ערך מוסף לכל לקוח וסוכן, בכל מגע עם הארגון".

הסטארט-אפ הנבחר - emotion logic  

בסיום התחרות, הכריזו יו"ר הדירקטוריון של מגדל ביטוח ופיננסים, פרופ' אמיר ברנע, ומנכ"ל אינשורטק ישראל, קובי בנדלק על הסטארט-אפ emotion logic כזוכה הגדול, והוא זה שייצג את ישראל באקסלרטור הבינלאומי בארה"ב. emotion logic זכה להערכה רבה מצד השופטים בזכות פתרון ייחודי המשלב טכנולוגיות מתקדמות עם הבנה מעמיקה של צורכי הלקוחות בתחום הביטוח. מדובר בפלטפורמה מבוססת זיהוי רגשות המשלבת טכנולוגיית ניתוח קול ותמלול שיחות עם מודלים של למידת מכונה (LLM). המערכת משמשת כסוכן וירטואלי המסייע בזיהוי סיכונים להונאה, משפרת תהליכי שירות ומכירה ומגבירה שימור לקוחות. בתחומי הביטוח, המערכת מספקת תובנות לגבי מצבו הנפשי של הלקוח, מאפשרת לנציג להתאים את תגובותיו ומזהה הונאות ותביעות חשודות בזמן אמת.

קובי בנדלק, מנכ"ל אינשורטק ישראל, ציין: "האקסלרטור העולמי יהווה כלי מדהים עבור הסטרט-אפ שנבחר, בכדי לקדם את הפעילות הבינלאומית שלו באמצעות הכלים שירכוש. זוהי גאווה גדולה שישראל מובילה מיזם כזה, ואני רוצה להודות למגדל על התמיכה שלה באקוסיסטם האינשורטק הישראלי ובסטרטאפים". 

משה מורגנשטרן, מנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח ופיננסים; אמיר ליברמן, מנכ״ל emotion logic; פרופ׳ אמיר ברנע, יו״ר מגדל ביטוח ופיננסים, צילום: אביעד נלביצקי


x