דלתא גליל וריליאנס ריטייל ונטורס מכריזות על שותפות אסטרטגית בהודו

ריליאנס ריטייל ונטורס תביא לשיתוף הפעולה את המומחיות בתחום המכירות וההפצה המקומית, ודלתא גליל תביא מצדה את יכולות החדשנות

 

 

 
אייזיק דבח, מנכ״ל דלתא גליל, צילום: יח״צאייזיק דבח, מנכ״ל דלתא גליל, צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/09/2024

כחברת הקמעונאות הגדולה ביותר בהודו, ריליאנס ריטייל ונטורס תביא לשיתוף הפעולה את המומחיות בתחום המכירות וההפצה המקומית. דלתא גליל, מצידה, תביא את יכולות החדשנות והייצור בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הספורט, קטגוריות מוצר מרכזיות אשר צפויות לצמוח משמעותית בשוק ההודי.

אייזיק  דבאח, מנכ"ל דלתא גליל: "שיתוף הפעולה זה יאפשר לנו למזג את החדשנות ויכולות הייצור שלנו עם הפריסה  הנרחבת של רשת הקמעונאות הגדולה ביותר בהודו, ריליאנס ונטורס. שותפות זו נועדה לתת מענה לצמיחה המואצת בקטגוריות הלבשה תחתונה ובגדי ספורט ברחבי המדינה".

וויסטמן סברימן, ראש מחלקת אסטרטגיה בריליאנס ריטייל ונטורס: "יחד, אנו מחויבים לשיפור מגוון המוצרים הזמינים לצרכנים ההודים בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הספורט בפלטפורמות הקמעונאות”.

ענקית הקמעונאות ההודית ריליאנס אינדסטריז (Reliance Retail) ודלתא גליל, יצרנית ומשווקת עולמית של מותגים פרטיים בתחום ההלבשה התחתונה, בגדי ספורט, ביגוד פנאי ולבוש ג'ינס לנשים, גברים וילדים, הכריזו היום על שיתוף פעולה אסטרטגי. במסגרתו, שתי החברות הודיעו על הקמת מיזם משותף בבעלותן שנועד להגדיר מחדש את נוף הביגוד בשוק ההודי.

כחברת הקמעונאות הגדולה ביותר בהודו, ריליאנס ריטייל ונטורס תביא לשיתוף הפעולה את המומחיות בתחום המכירות וההפצה המקומית. דלתא גליל, מצידה, תביא את יכולות החדשנות והייצור בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הספורט, קטגוריות מוצר מרכזיות אשר צפויות לצמוח משמעותית בשוק ההודי.

השותפות נועדה להקים פלטפורמת חדשנות בתחום הביגוד אשר תיתן מתן מענה לצרכים הייחודיים של קהל הצרכנים ההודים. דלתא גליל מתכננת למנף את השותפות הזו כדי להרחיב את הפרישה שלה בשוק ההודי הצומח במהירות, ולהציע את פורטפוליו המותגים הייחודי שלה, בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הספורט, באמצעות ערוצי קמעונאות, סיטונאות ודיגיטל. שיתוף הפעולה יכלול גם עיצוב וייצור של מוצרים עבור המותגים העצמאיים של רילאיינס.

אייזיק  דבאח, מנכ"ל  דלתא גליל: "ריליאנס אינדסטריז היא אחת מחברות הקמעונאות הצומחות ביותר בעולם ואנחנו גאים מאוד לשתף פעולה איתה בחדירה לשוק ההודי, המונה למעלה מ-1.4 מיליארד צרכנים". דבאח הוסיף, כי "שיתוף פעולה זה יאפשר לנו לשלב את החדשנות והיכולות שלנו בתחום הייצור עם התפוצה הנרחבת של רשת הקמעונאות הגדולה בהודו ויסלול את הדרך לצמיחה מואצת של קטגוריות ההלבשה התחתונה ובגדי הספורט ברחבי המדינה".

x