חגי כלימור מונה לתפקיד יו״ר דירקטוריון בליידריינג׳ר

בין תפקידיו הבכירים כיהן כלימור כסגן נשיא אזור EMEA בחטיבת התקשורת של תאגיד אורקל העולמי וכן כסגן נשיא בחברת נוקיה העולמית

 

 

 
בליידריינגר, רחפן שטיפה, צילום: יח״צבליידריינגר, רחפן שטיפה, צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/09/2024

חברת בליידריינג'ר אשר עוסקת בפיתוח מטע"די שטיפה לרחפנים ושיווק פתרונות תוכנה וחומרה, לניטור ואנליזה של שדות סולאריים מודיעה על מינויו של מר חגי כלימור לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה. 

בין תפקידיו הבכירים כיהן חגי כלימור כסגן נשיא אזור EMEA (אירופה, המזה"ת ואפריקה) בחטיבת התקשורת של תאגיד אורקל העולמי וכן כסגן נשיא בחברת נוקיה העולמית וכאחראי השוק האירופאי בחטיבת שירותי הענן והרשתות בנוקיה. למר כלימור למעלה מ-30 שנות ניסיון בתעשיית ההייטק, בין היתר כמנהל יחידות P&L בהיקפים של מאות מיליוני דולרים בשנה והכנסות מנוהלות של למעלה מ-1 מיליארד דולר בשנה וכן ברכישות ומיזוגים בארץ ובחו"ל. כמו כן, כיהן כיו"ר וכדירקטור חיצוני בחברות ציבוריות ופרטיות, כמייסד ומשקיע במספר חברות הייטק. כלימור מביא עמו ניסיון בניהול פרויקטים בינ"ל בהיקפים של מאות מיליוני דולרים כולל הקמת תשתיות, שירותי עיבוד נתונים, בינה עסקית, מערכות מנוהלות ומודלים של Subscription/SaaS/Iaas משלב הייזום ועד תפעול מלא. בשירותו הצבאי שירת בממ"רמ בשירותי פיתוח ויישום תוכנה.   

מנכ"ל בליידריינג'ר, עודד פרוכטמן מסר: "אני מברך את מר כלימור על הצטרפותו לבליידריינג'ר ומצפה לעשייה המשותפת עמו ולהנות מניסיונו העשיר בחברות בינ"ל מובילות. אנו מצויים בימים של התפתחויות עסקיות מרתקות ויצירת הזדמנויות ליצירת שווקים חדשים אשר נוכל להטביע בהם חותם ולממש בעזרת הידע והניסיון הרב של כלימור כדי לכבוש נתחי שוק."     

יו"ר בליידריינג'ר הנכנס, חגי כלימור מסר: "אני מודה לדירקטוריון החברה על הבעת האמון ובטוח כי נוכל להצעיד את החברה להישגים מרשימים. בליידריינג'ר משלבת יידע, יכולות פיתוח, ייצור ויזמות מרשימים במתן פתרונות ניקוי ייחודיים באמצעות רחפנים אשר יציבו אותה בחזית הבינ"ל של פתרונות פורצי דרך בתחומים אשר להם ביקוש עולמי גובר ופוטנציאל עסקי ענק."    

כזכור, לבליידריינג'ר שמוזגה לאחרונה עם סולאר דרון, מטע"ד לרחפנים שמיועד לניקוי פאנלים סולאריים באזורים מורכבים וכן לניקוי גגות תחנות רכבת ושנאי חשמל. סולאר דרון, שהוקמה בשנת 2021, נחשבת לחלוצה ומובילה עולמית בפיתוח מערכות שטיפה המבוססות על טכנולוגיות מתקדמות ביניהן בינה מלאכותית, למידת מכונה ועוד המגדילות משמעותית את יעילות המתקנים הסולאריים, מייעלות את תפעול הנכסים, חוסכות בכוח אדם וכך מפחיתות עלויות ומעלות שיעורי רווחיות.

x