מנכ"ל דור אלון, עודד גולן, הודיע על פרישתו

בתום 11 שנים בתפקידים שונים בקבוצת אקסטרה - אלון רבוע כחול, הודיע גולן על פרישתו מהחברה

 

 

 
עודד גולן, מנכ״ל דור אלון, צילום: אייל טואגעודד גולן, מנכ״ל דור אלון, צילום: אייל טואג
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/09/2024

לאחר כ-11 שנים שבהן ליווה עודד גולן את איש העסקים מוטי בן משה, בתפקידים שונים בעסקיו בישראל ובחו"ל, ובכלל זה בקדנציה בת 3 שנים כמנכ"ל דור גז ובקדנציה האחרונה, זה כ-3 שנים, כמנכ"ל דור אלון - קבוצת האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן שבשליטת בן משה, הודיע היום גולן על בקשתו לסיים בקרוב את התפקיד ולצאת לאתגרים חדשים. 

עודד גולן, (45, נ + 3) בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, ותואר ראשון ושני במשפטים, ציין בדבריו כי "הייתה זו קדנציה מרתקת, רבת אתגרים, ובשנה האחרונה – במיוחד. אבל לא פחות מכך, הייתה זו קדנציה מרובת עשייה שבמהלכה הייתה לי הזכות להוביל לצד בעל השליטה והיו"ר מוטי בן משה, והיו"ר הקודם, ישראל יניב, מהלכים עסקיים שישרתו את דור אלון בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו גם בשנים הבאות. במקביל להמשך פיתוח פעילות שיווק הדלקים המסורתית של הקבוצה, הקמנו עם שותף את רשת ON - מערך הטעינה המהירה והאולטרה מהירה הגדול בישראל, הרחבנו את פעילות רשת המרכולים העירונית שלנו am:pm אל מחוץ לגוש דן, תוך פיתוח מודל זכיינות ייחודי, הרחבנו את רשת המרכולים אלונית ומיני סופר אלונית, השלמנו את מכירת תחנת הכוח בקרית גת, ביצענו רכישות והתפתחנו לעולמות חדשים וסינרגטיים כחלק מהאסטרטגיה שהתווה מוטי בתחום המזון – BBB ובשבועות הקרובים אנחנו אמורים להשלים את עסקת הרכישה של קפוא זן. במקביל, גיבשנו מבנה ארגוני יעיל, מבוסס על 3 חטיבות ומושתת על הסכם קיבוצי ראוי לרווחת העובדים המסורים שלנו וכלל בעלי העניין בחברה. אדנים איתנים אלו כבר הוכיחו עצמם במהלך חודשי המלחמה ואין לי ספק שיאפשרו המשך פיתוח וצמיחה של הקבוצה, גם לעתיד לבוא". 

גולן ביקש להדגיש עוד כי "זה 11 שנים שאני זוכה לעבוד לצדו של מוטי בן משה, ואני מבקש להודות לו על האמון וההזדמנות. זו הייתה חוויה ניהולית מרתקת לעמוד בראש חבורה של מנהלים ועובדים מוכשרים ומסורים כל כך ואני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם באופן אישי".

בעל השליטה ויו"ר דירקטוריון דור אלון וקבוצת אקסטרה ואלון רבוע כחול, מוטי בן משה, ציין את סגולותיו של עודד "שהיה לי לאיש אמון אשר צעד לצידי כ-11 שנים, חריף מחשבה כמנהל וכאדם" והודה לו על עשייתו הברוכה והמסורה בכל התפקידים שבהם כיהן לצדו במהלך 11 השנים האחרונות. "מהיכרותי הקרובה את עודד, אין לי ספק כי יצליח בכל אשר יבחר לעשות בהמשך", ציין בן משה.  

x