סטרטסיס מכריזה על רכישה עצמית של מניות בהיקף של 50 מיליון דולר

החברה מודיעה על אימוץ תכנית לרכישה עצמית של מניות בהיקף של 50 מיליון דולר. המהלך הוא חלק מתוכנית אסטרטגית וניהול אופטימלי של המזומנים של החברה

 

 

 
ד״ר יואב זייף, מנכ״ל סטרטסיס, צילום: סטרטסיסד״ר יואב זייף, מנכ״ל סטרטסיס, צילום: סטרטסיס
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/09/2024

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS) ("סטרטסיס" או "החברה"), מובילה גלובלית באספקת פתרונות הדפסה תלת ממדית בפולימרים, הציגה מהלך לאופטימיזציה של מזומנים, במסגרתו אישר דירקטוריון סטרטסיס תוכנית לרכישה עצמית של מניות החברה בהיקף של עד $50 מיליון. 

ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס
התייחס ואמר: "אנו מחויבים למקסם את הערך עבור בעלי המניות ומאמינים, כי שמירה על מאזן חזק ושיפור ההון החוזר שלנו הם יסודות קריטיים של מאמץ זה. אנו מתמקדים ביצירת תזרים מזומנים גבוה באופן משמעותי, באמצעות הגברת הכנסות, התאמת מבנה העלויות והשקעה מחדש ביוזמות שיביאו לצמיחה. בנוסף, אנו מתכוונים להחזיר ערך לבעלי המניות באמצעות תוכנית לרכישה עצמית של מניות, המשקפת את ביטחון דירקטוריון החברה באסטרטגיה שלנו וביכולתנו לספק צמיחה רווחית ארוכת טווח. התוכנית תהיה תלויה במצב המזומנים שלנו וכן בתנאי השוק, על מנת להבטיח, כי סטרטסיס תישאר איתנה מבחינה פיננסית ובעלת גמישות  גדולה, על מנת לתמוך בהשקעותינו באיזורי הצמיחה המרכזיים של החברה ותוך זיהוי ומימוש הזדמנויות למיקסום ערך."

התכנית לרכישת המניות העצמית מתווספת לתוכנית ההתייעלות, שהוכרזה על ידי החברה, והן מיועדות לשמר את הובלתה בתעשייה וכן להתאים את החברה באופן מייטבי לתנאי השוק המשתנים.  צעדי ההתייעלות, שהוכרזו לאחרונה על ידי  סטרטסיס, צפויים להניב חיסכון של כ-$40 מיליון בעלויות השנתיות החל מהרבעון הראשון של 2025. פעולות אלו כוללות צמצום כוח אדם בכ-15% עד סוף השנה וכן שיפור אסטרטגיית השיווק, כך שתתמקד במוצרים, חומרים ופתרונות תוכנה בעלי פוטנציאל הצמיחה הגבוה ביותר.

x