ויולה קרדיט בשת"פ אסטרטגי עם Cadma Capital בהיקף של 500 מיליון דולר

ויולה קרדיט מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי בהיקף של 500 מיליון דולר עם Cadma Capital מבית ענקית ההשקעות Apollo

 

 

 
צוות השותפים בקרן ויולה קרדיט. מימין: עידו ויגדור, אלכס גינזבורג, רותי פורמן, צילום: אריק סולטןצוות השותפים בקרן ויולה קרדיט. מימין: עידו ויגדור, אלכס גינזבורג, רותי פורמן, צילום: אריק סולטן
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/09/2024

ויולה קרדיט, גוף ניהול הנכסים הגלובלי המתמחה במתן פתרונות אשראי מגובה נכסים לחברות טכנולוגיה, מודיע היום על שיתוף פעולה אסטרטגי וחדשני עם  Cadma Capitalמבית Apollo (סימבול: APO), אחת מחברות ניהול הנכסים האלטרנטיביים הגדולות בעולם, המתמחה באשראי פרטי ובהשקעות אלטרנטיביות.

השותפות החדשה בין ויולה קרדיט לאפולו, בהיקף של 500 מיליון דולר, מתווספת לנכסים המנוהלים של ויולה קרדיט ולקרן האשראי מגובה נכסים השלישית, שסגירתה הראשונה הוכרזה ביולי האחרון. במסגרת שיתוף הפעולה, ויולה קרדיט נבחרה ע"י קדמה להשקיע בעסקאות אשראי מגובה נכסים שהקרן מבצעת למימון תיקי אשראי של חברות טכנולוגיה פיננסיות. הקרן מתכננת להשקיע בכ-35 חברות פינטק בישראל, ארה"ב, אנגליה, מערב אירופה ואוסטרליה.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם קדמה ולהמשיך לתמוך בחברות טכנולוגיה חדשניות שמגדירות מחדש את השווקים הפיננסיים", אמרו רותי פורמן ועידו ויגדור, שותפים מנהלים בויולה קרדיט. "זוהי אבן דרך משמעותית שתעמיק את יכולתנו לתמוך בחברות פינטק עם מבחר פתרונות מימון מבוססי נכסים ותזרימים. השותפות שלנו עם קדמה קפיטל מבית אפולו תאפשר לנו לספק מגוון הצעות לחברות פורטפוליו ולסייע לצמיחתן".

"שיתוף הפעולה ההדדי עם ויולה קרדיט ירחיב את פעילות האשראי מגובה נכסים של שני הצדדים" אמר ג'ון בייזר, מנכ"ל קדמה. "אנו מאמינים שההבנה העמוקה של קדמה באקוסיסטם ובחברות צמיחה, יחד עם הפלטפורמה הגלובלית והמוניטין החזק של ויולה קרדיט, יאפשרו לנו להציע פתרונות נוספים וגמישים לחברות טכנולוגיה פיננסיות מובילות".

"השותפות של קדמה עם ויולה קרדיט מדגימה את הגישה הייחודית של קדמה להרחבת הנוכחות שלנו בתחום האשראי המגובה נכסים" אמר ג'וש ברודי נשיא קדמה. "הרקורד המוכח של ויולה קרדיט והמומחיות העמוקה ביכולות החיתום של הקרן מתכתבת עם האסטרטגיה שלנו ומודל השותפות המבוסס על עבודה עם חברות צמיחה בשלבים השונים. אנו מצפים להעמיק את הקשר בשנים הקרובות".

x