פאגאיה סוגרת עסקת איגוח חדשה בהיקף של 500 מיליון דולר

המוסדיים שהשתתפו בהנפקה של PAID 2024-9 רכשו למעשה שטרות מגובים בהלוואות אישיות שמקורן בשותפים להלוואות ברשת המופעלת באמצעות AI של פאגאיה

 

 

 
גל קרובינר, מייסד שותף ומנכ״ל פאגאיה, צילום: באדיבות פאגאיהגל קרובינר, מייסד שותף ומנכ״ל פאגאיה, צילום: באדיבות פאגאיה
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/09/2024

(NASDAQ: PGY) "Pagaya" או "החברה", חברת טכנולוגיה גלובלית המספקת פתרונות AI עבור המערכת הפיננסית, הודיעה היום על סגירת ABS (איגוח) PAID 2024-9 בהיקף של 500 מיליון דולר.

בסך הכל השתתפו בעסקת ABS זו 21 משקיעים, רובם משקיעים חוזרים, לצד מספר משקיעים חדשים שלא השתתפו בעבר בעסקאות האיגוח של פאגאיה. המוסדיים שהשתתפו בהנפקה של PAID 2024-9 רכשו למעשה שטרות מגובים בהלוואות אישיות שמקורן בשותפים להלוואות ברשת המופעלת באמצעות AI של פאגאיה. 

ל- PAID 2024-9 נרשמו בקושיי ייתר, מה שמשקף ביקושים חזקים של המשקיעים לנכסי האשראי הצרכני של פאגאיה. כמו כן, הפלטפורמה של פאגאיה ממשיכה לראות ביקושים חזקים של משקיעים למוצריה, מה שמדגיש את יכולתה של החברה לענות על הצרכים של מוסדות פיננסיים בולטים ולספק להם מוצרי השקעה יעילים ומותאמים לצרכיהם.

פאגאיה גייסה מעל 24 מיליארד דולר על פני 59 עסקאות ABS מאז 2018 על פני מספר מוצרים. פאגאיה הייתה ונותרה מנפיקת ABS ההלוואה האישית מספר אחת בגודלה בארה"ב, והנפקה זו מחזקת את המוניטין שלה כמנפיקה מובילה של מוצר זה.

"כמובילה בשוק ה-ABS, אנו ממשיכים לראות ביקושים והשקעה מוגברת בפלטפורמות האיגוח שלנו", ציין ראלף ל. לאונג, מנהל תפעול ראשי ומנהל מסחרי ראשי של פאגאיה. "עסקה זו בוצעה בעלות ההון הנמוכה ביותר מ-2022, מה שמשקף את היקף הגידול והיעילות שלנו כמנפיק, כמו גם שיפור בשווקי המימון שנהיים רחבים יותר והובילו לרמת הסיכון הנמוכה ביותר של פאגאיה ב-18 החודשים האחרונים".

x