הבעירו מנועים: מניית החברה שמתכננת להירשם בנאסד”ק מזנקת ב-36%+

החברה העוסקת בפיתוח,ייצור ומכירת מנועים וגנרטורים מתחילה בתהליך לרישום למסחר בנאסד"ק מתוך כוונה להשלימו בתוך מספר חודשים. בינתיים, מניית החברה בבורסת ת"א טסה מעל 36.21%+

 

 

 
אריאל גרפונג, מנכ״ל החברה, צילום: יח״צאריאל גרפונג, מנכ״ל החברה, צילום: יח״צ
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/09/2024

לדברי אריאל גרפונג מנכ״ל אקווריוס ״בורסת הנאסד״ק היא הבית הטבעי עבור אקוואריוס המכוונת לשוק האמריקאי, שיחד עם סין ואירופה, נחשב לאחד משלושת השווקים הגדולים והמשמעותיים בעולם לטעינת רכב חשמלי. 

כחברה הנסחרת בנאסד”ק ופועלת בארה״ב נוכל לקבל ערך מוסף בבורסה בה נסחרות עוד חברות הפועלות בתחום שלנו וזוכות לסיקור אנליסטי והשקעות מצד משקיעים מוסדיים משמעותיים. הצפת ערך זו לצד מהלכים אסטרטגיים ועסקיים שאנחנו מקדמים, צפויות לחזק בצורה משמעותית את יכולתה של החברה לגיוס הון חוזר לטובת הצמיחה ולתרום למיצוב שלנו  כספק מוביל לאספקת חשמל בלתי תלוי ברשת לטובת מערכות טעינה האולטרה-מהירה לרכבים חשמליים. 

אקוואריוס תתמקד באספקת מערכות יצור אנרגיה ירוקות שמאפשרות הקמת או הרחבת מספר תחנות טעינה אולטרה מהירה לרכבים חשמליים עם דגש על ציי רכב מסחריים ומוניציפאליים ככלל ובמקומות בהם רשת החשמל אינה מספקת או אינה קיימת. 

למוצר שלנו יתרונות רבים על הקיים בשוק, כך למשל המערכת כוללת מנוע חדשני שמשולב בגנרטור התופס שטח פנים קטן מאוד עם תמיכה בדלקים סינתטיים וירוקים מה שיאפשר ליצור יתרון תחרותי מובהק וראשוניות שנותן מענה לצורך אקוטי לגנרטור ייעודי להטענה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים.

חברת אקוואריוס מנועים (ת״א: אקור), מודיעה כי דירקטוריון החברה החליט  לפעול לצורך רישום מניות החברה למסחר בבורסת נאסד"ק בארה"ב, ובכוונת החברה להתחיל בתהליך הרישום למסחר בנאסד"ק מתוך כוונה להשלימו בהקדם האפשרי.

יצוין, כי למועד הדוח, החברה מקיימת מגעים עם משקיעים אסטרטגיים ובעלי ערך מוסף לחברה כאשר תנאי סף להשקעתם הינו רישום מניות החברה למסחר בנאסד"ק. על כן, רישום מניות החברה למסחר בנאסד"ק, יאפשר לחברה לקדם את המגעים עם משקיעים אלו ומשקיעים פוטנציאליים נוספים.

החברה רואה במהלך האמור צעד משמעותי וחשוב בתהליך הצמיחה וההתפתחות של החברה. זאת, לאור תהליכים מתקדמים של חדירה לשוק ולאור ההאצה בצמיחת שוק תשתיות הטעינה לרכבים חשמליים בארה״ב. החברה מעריכה כי התהליכים העסקיים אותם היא מקדמת, בשילוב עם הפיכתה לחברה דואלית והחשיפה לשוק ההון האמריקאי, צפויים לשפר את יכולתה לגיוס הון חוזר לטובת פעילותה העסקית ולתרום למיצוב החברה כספק מוביל למערכות טעינת רכב חשמלי.

x