סנדרה אורן מונתה לתפקיד משנה למנכ"ל במגדל ביטוח ופיננסים

אורן תשמש משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת תפעול ותביעות חיסכון ארוך טווח ובריאות

 

 

 
סנדרה אורן, צילום: יח״צ מגדלסנדרה אורן, צילום: יח״צ מגדל
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/09/2024

מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על מינויה של סנדרה אורן לתפקיד משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת תפעול ותביעות חיסכון ארוך טווח ובריאות. במסגרת תפקידה, תהיה אורן אחראית על יחידות התפעול, הגביה והתביעות בתחום חיסכון ארוך טווח ובריאות. היא תחל את תפקידה בחודש נובמבר הקרוב ותחליף את רון רגב ששימשה בתפקיד עד כה והודיעה לאחרונה על רצונה לסיים את תפקידה. 

סנדרה אורן שימשה ב-14 השנים האחרונות בתפקידים שונים במנורה מבטחים, האחרון כמשנה למנכ"ל ומנהלת אגף תפעול ושירות (COO). קודם לכן, שימשה בתפקידים שונים בתחומי פיתוח, בדיקות ושירותים בחברות גדולות במשק בהן פרטנר, אמדוקס ו-  Mercury Israel. לאורן תואר ראשון B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בן גוריון. 

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "אנחנו שמחים להודיע על הצטרפותה של סנדרה אורן להנהלה החזקה של מגדל ביטוח ופיננסים. ניסיונה העשיר בתחום התפעול והשירות, בשילוב עם יכולותיה במגוון רחב של עולמות ותחומים יהוו ללא ספק נכס אדיר לחטיבה. אני בטוח שסנדרה תוביל בהצלחה את חטיבת התפעול והתביעות ותאפשר לנו להמשיך להציע ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות". 

x