סוכנות הביטוח המובילה "ג'ינג'ר" מכריזה היום על השקת מיתוג חדש לצד פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת לביטוחי נסיעות ובריאות לחברות ולעובדיהם, המהווה קפיצת מדרגה משמעותית בשוק ביטוחי הנסיעות והבריאות בישראל. המהלך מציב סטנדרט חדש של שירות בתחום ניהול הנסיעות והביטוח, עם דגש על חוויית משתמש מתקדמת והתאמה אישית לצרכי הלקוח.
במרכז המהלך עומדת אפליקציה פורצת דרך שנבנתה בהשראת ערכי האג'יליות והדינמיות של חברות הייטק, המציעה פתרונות חכמים למעסיקים ולמבוטחים פרטיים. האפליקציה משלבת בינה מלאכותית מתקדמת ומערכת אוטומציה חדשנית, המאפשרת תהליכי חיתום מהירים ומדויקים תוך דקות ספורות.
ג'ינג'ר הוקמה בשנת 2018 ומונה כיום כ-20 עובדים. בין לקוחותיה נמנים ארגונים וחברות כדוגמת Playtika, Monday,AppsFlyer, Mobileye, התעשיות הביטחוניות ועוד מאות חברות נוספות. המשקיעה המרכזית בג'ינג'ר היא מגדל ביטוח ופיננסים אשר בבעלותה 50% מהסוכנות.
במסגרת המיתוג החדש, הושק גם מרכז שירות דיגיטלי מתקדם המשלב צ'אט בוט חכם עם נציגי שירות אנושיים, המאפשר מענה מהיר ויעיל לכל פנייה.
למעסיקים, המערכת מציעה דשבורד ניהולי המאפשר שליטה מלאה בתהליך ניהול הנסיעות והביטוח, כולל ניתוח נתונים מתקדם, דו"חות בקרה וניהול, ממשק החזרי הוצאות ופתרון ביטוחי גלובלי. המערכת מייעלת משמעותית את תהליכי העבודה ומשפרת את חווית המשתמש.
אושרת בן משה, מנכ"לית ג'ינג'ר: "המהלך שאנו משיקים היום הוא הרבה מעבר למיתוג מחדש - זוהי טרנספורמציה דיגיטלית מקיפה המשנה את חוויית הנסיעה והביטוח עבור לקוחותינו. השקענו משאבים רבים בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות שיאפשרו ללקוחותינו לקבל שירות מהיר, יעיל ומותאם אישית. אנו גאים להוביל את המהפכה הדיגיטלית בתחום ביטוחי הבריאות בארץ ובחו"ל למעסיקים ולעובדיהם."
את תהליך המיתוג הובילה סיגלית עצמון, מנהלת השיווק והמיתוג של החברה, בשיתוף חברת Eureka מבית "גיתם". התהליך כלל מחקר שוק מקיף והגדרה מחודשת של ערכי המותג, תוך שימת דגש על חדשנות טכנולוגית ומצוינות בשירות.
ג'ינג'ר היא סוכנות ביטוח מובילה המתמחה בביטוחי נסיעות לחו"ל וביטוחי בריאות. החברה משרתת מאות אלפי לקוחות עסקיים ופרטיים ומובילה את חזית החדשנות בענף הביטוח בישראל.