קבוצת הראל חתמה על הסכם בלעדיות גלובלי עם ענק הביטוח הבינלאומי Berkshire Hathaway Specialty Insurance‏

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן 

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/08/2019

לקרנות המשקיעות בהראל לחץ כאן 

 

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים חתמה על הסכם בלעדיות גלובלי כנציגה בישראל של ענק הביטוח הבינלאומי Berkshire Hathaway Specialty Insurance. לראשונה, ההסכם עם ענק בינלאומי יחול גם על חברות הבנות של הראל חברת Turk Nippon  התורכית ו-Interasco  היוונית.

הסכם זה מצטרף להסכמי שיתוף פעולה גלובאליים שמקיימת הראל עם למעלה מ- 10 תאגידי ביטוח בינלאומיים מהגדולים בעולם ובהם AXA-XL; Zurich; Allianz; Royal Sun Alliance ; HDI; QBE; IF, Sompo;
 
Swiss Re- Corporate Solutions; CHUBB.
 
Berkshire Hathaway Specialty Insurance הינו תאגיד ביטוחי בינלאומי גלובלי. התאגיד, בעל דריסת רגל משמעותית בעולם הביטוח. Berkshire Hathaway Specialty Insurance  עוסקת בפעילויות עסקיות מגוונות הכוללות ביטוח רכוש וחבויות, ביטוח משנה, אנרגיה. כמו כן, התאגיד מספק מגוון אפשרויות ביטוחיות בנושאים מגוונים לרבות בתחומי רכוש מסחרי, אחריות מקצועית וביטוחי דירקטורים.
 
גדעון המבורגר, נשיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, מסר כי "ההסכמים של הראל עם חברות ביטוח גלובליות מהמובילות בעולם מחזקים את מעמדה המקצועי ומאפשרים לה להיענות לדרישות ביטוחיות של חברות ישראליות גלובליות בעלות שלוחות ומפעלים בכל העולם.  כמו כן מהווים ההסכמים הבינלאומיים פלטפורמה שיווקית משמעותית כלפי חברות בינלאומיות שמעוניינות לפעול בארץ, ביוון ובתורכיה ובמסגרת זו ירכשו פוליסות מקומיות במדינות השונות".
x