עסקה נוספת לנקסט ויז׳ן תוך שבוע: קיבלה הזמנה בהיקף של 2.24 מיליון דולר

החברה מדווחת על קבלת הזמנה לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ-2.24 מיליון דולר. מניית החברה עולה ב-2.4%+

 

 

 
חן גולן, יו״ר דירקטוריון נקסט ויז׳ן, צילום: נועם אשלחן גולן, יו״ר דירקטוריון נקסט ויז׳ן, צילום: נועם אשל
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/09/2024

נקסט ויז'ן חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, דיווחה אתמול (ג') על קבלת הזמנה לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ- 2.24 מיליון דולר. מניית החברה עולה ב-2.4%+. 

שיעור של 5% מהתמורה שולמה כמקדמה במועד ההזמנה. 25% מהתמורה תשולם בטרם אספקת המוצרים ללקוח בהתאם לאספקת המוצרים. יתרת התמורה (70%) תשולם תוך 30 יום לאחר כל משלוח, לפי העניין. החברה תספק את ההזמנה במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2024.

חן גולן, יו"ר נקסט ויז'ן: "אנחנו שמחים לדווח על עסקה שנייה בתוך שבוע. כחלק מהערכות החברה לשנת 2025 אנו רואים את התהוותו של בסיס איתן להמשך צמיחה משמעותית  בביקושים למוצרי החברה בקרב לקוחותינו הקיימים והחדשים.  החברה ממשיכה לפעול להגדלת כושר הייצור ולקצר את זמנים אספקת המוצרים ללקוחותיה . אנו פועלים כל העת להמשך חיזוק מעמדה העסקי והתחרותי של נקסט ויזן המתבסס על יתרון טכנולוגי, הזמנות המשך מצד לקוחות והמשך כניסה ללקוחות חדשים".

מתחילת השנה דיווחה נקסט ויז'ן על 16 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים בסך כולל של כ- 59.55 מיליון דולר. לצד עסקאות מהותיות אלו המשיכה החברה לקבל ההזמנות שוטפות מלקוחות קיימים וחדשים.  

x