ג׳נסל סוגרת את החלק השני בעסקה במקסיקו בסך כ-4.4 מיליון דולר

במסגרת העסקה תספק חברת ג'נסל מערכות גיבוי אנרגטי נוספות לחברת החשמל של מקסיקו בסך כ-4.4 מיליון דולר; מדובר בחלק השני בעסקה הדו-שלבית בסך של כ-9 מיליון דולר, שחלקה הראשון סופק בחודש שעבר. מניית ג׳נסל מזנקת ב-11.23%+

 

 

 
רמי רשף, מנכ״ל ג׳נסל, צילום: אדריאן דסטהרמי רשף, מנכ״ל ג׳נסל, צילום: אדריאן דסטה
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/09/2024

חברת ג'נסל (GenCell), המפתחת טכנולוגיה להפקת חשמל ממימן ללא פליטות פחמניות, מדווחת היום כי תספק עשרות מערכות גיבוי אנרגטי מבוססות מימן נוספות לחברת החשמל הפדרלית של מקסיקו (CFE), בסכום של כ-4.4 מיליון דולר. מדובר בחלק השני של ההזמנה, בסך כולל של 9 מיליון דולר, שקיבל השותף המקומי של ג'נסל וחלקו הראשון סופק בחודש אוגוסט השנה. אספקת יתרת מערכות אלו של  GenCell REX, יסופקו ע"י ג'נסל עד לתום הרבעון הרביעי לשנת 2024. מניית ג׳נסל מזנקת ב-11.23%+.

המהלך מתבצע לאחר אספקה מוצלחת ותפעול משביע רצון של עשרות מערכות ג'נסל שסופקו ל-CFE במהלך השנתיים האחרונות. המערכות הנרכשות ישמשו אף הן כמערכות שיגבו את מערך תחנות ההשנאה של CFE. 

רמי רשף, מנכ"ל ומייסד ג'נסל, מסר: "אנו שמחים להמשיך את השותפות שלנו עם CFE ולממש שלב נוסף בפרויקט, הכולל הפעלה מקצועית של עשרות רבות של יחידות ברחבי מקסיקו . אנו גאים לתרום לחוסן של חברת החשמל המקסיקנית וליכולת שלה לעבור לעתיד אנרגיה אמין ונקי.. אנו בטוחים כי פרויקט זה ישמש מגדלור לחברות חשמל נוספות ברחבי צפון אמריקה המחפשות פתרון גיבוי אנרגטי יעיל ונקי כנגד מקרי קיצון אקלימיים, עבור המערכות שלהן".

כלל מערכות ג'נסל מספקות גיבוי אנרגטי עמיד ללא-פליטות לתחנות CFE, והן נכנסות לפעולה מידית במהלך הפסקות החשמל במקסיקו. במקביל, מסייעות המערכות לעמידה ביעדי אפס-פליטות והבעת מחויבות להם. יחידות ה-REX מסופקות עם תוכנה לניהול אנרגיה בשם GenCell GEMS, לרבות אפליקציית GEMS Community לניהול פרויקטים מרובי יחידות גיבוי, המעניקה שקיפות והתממשקות הדדית עם שאר מערכות הניטור של CFE. בנוסף, המערכת מתופעלת מרחוק מתריעה על שינויים בזמן אמת והופכת את חשיבות פתרון הגיבוי האנרגטי של ג'נסל למערכת ניהול עמידות כללית של כל מערך תחנות המשנה של CFE.

בחודש מאי 2024 הודיעה ג'נסל על עסקה לאספקת עשרות מערכות גיבוי אנרגטי מסוג GenCell® BOX לחברת טלקום מרכזית באירופה בסכום של כ-4.9 מיליון דולר. באותו חודש השיקה ג'נסל פעילות מסחרית בארצות הברית ועדכנה על קבלת תקן הבטיחות UL מהרגולטור האמריקאי למערכת EVOX של החברה, שסולל את דרכה לכניסה עסקית לשוק האמריקאי. 

מערכת ג׳נסל המוצבת במקסיקו, צילום: ג׳נסל

x